betaalbare brushless

tja:
-de bandit is echt meer voor de weg en een klein beetje off-road.
-de stampede is echt voor springen en off-road.
-de rustler zit ertussen in, je kan er perfect mee off-road en on-road is hij er niet slecht in.
-de slash is vooral een wedstrijd auto, alleen is ook wel goed in off-road. het nadeel is dat hij snel omvalt als de stampede.

kies maar!

op youtube kan je ook wel de mogelijk heden zien.
mijn voorkeur gaat naar de rustler.

tja:
-de bandit is echt meer voor de weg en een klein beetje off-road.
-de stampede is echt voor springen en off-road.
-de rustler zit ertussen in, je kan er perfect mee off-road en on-road is hij er niet slecht in.
-de slash is vooral een wedstrijd auto, alleen is ook wel goed in off-road. het nadeel is dat hij snel omvalt als de stampede.

kies maar!

op youtube kan je ook wel de mogelijk heden zien.
mijn voorkeur gaat naar de rustler.

Wat hij zegt. :yes: Van deze wagens vind ik de Stampede het leukste en de Rustler het beste all round.

Knorrie

Ik ga een beetje een open deur intrappen .

Goed en goedkoop gaan meestal niet samen in de modelbouw .
Het prijsverschil in de winkels is klein , aangezien de importeur een hele dikke vinger in de pap heeft wat betreft de verkoopprijs .
Een tweede hands is uiteraard goedkoper , maar je moet goed onder de kap kijken om te zien of de auto netjes / afgeragd / goed of rot is .
Als je nieuwe koopt doe dat bij een winkel in de buurt , dat is namelijk makkelijk wat betreft garantie enz.
Bedenk goed wat je wilt , je gaat een hoop geld uitgeven aan een auto en als je er na een week achter komt dat je een verkeerde keus hebt gemaakt staat je auto waarschijnlijk alleen nog maar op een plank stof te happen en dat is echt zonde .
Laat je niet verleiden door het uiterlijk, onder de kap zitten vaak de grootste verschillen ( bij een rustler , slash , bandit en een stampede dan weer niet maarja).
Ga eens bij een vereniging in de buurt kijken , ga eens in een paar winkels kijken , lees topics hier op het forum over de auto van je dromen en stel overal vragen (en dan niet hoe hard hij kan) .

MVG Peter

Laatst bewerkt:
oké ja weet ik ik denk dat ik voor de traxxes stampede 4x4 vxl ga dat lijkt mij een van de beste auto's voor mij want hij kan op de staarten en gewoon op ruig terijn en hij kan goed springen dus is dat wat

tja, stampede 2wd is ong. 360 en de 4x4 410,-, maar al sje goedzoekt zijn ze ook goedkoper.

eerlijk gezegt dacht ik aan de 2wd voor jouw omdat het goedkoper is, maar 4x4 is natuurlijk beter. meer grip = betere wegligging = minder snel omvallen.
het nadeel van de 4x4 is dat je meer onderhoud in verband met het 4x4 systeem.

ik zou dan liever voor een 2wd gaan,minder onderhoud en minder snel kapot(ik heb de mijn ervoor weggedaan) en persoonlijk vind ik de 2wd leuker rijden.en nog een pluspunt ,hij is goedkoper,inaanschaf en onderhoud.

ik zou 4 wiel kiezen.
heb je denk meer aan
is stablier en leer je beter rijden.
2 viel brusselus is bijna alleen wheely
ik hadt ook 2 wiel daar hart ik wel veel mee onderhoud mee.
omdat de snelheid snel was en ding niet kon beheersen:P
hadt mamba en dat ding toch iets te hard en ook al steldje hem rustig in dan was de bochten nog een probleem.

met 4x4 niks aan hand

ik zou 4 wiel kiezen.
heb je denk meer aan
is stablier en leer je beter rijden.
2 viel brusselus is bijna alleen wheely
ik hadt ook 2 wiel daar hart ik wel veel mee onderhoud mee.
omdat de snelheid snel was en ding niet kon beheersen:P
hadt mamba en dat ding toch iets te hard en ook al steldje hem rustig in dan was de bochten nog een probleem.

met 4x4 niks aan hand
klagen dat hij oncontroleerbaar is en dan snel kapot gaat.......stop er dan geen mamba in!!

Wordt een stampede vxl 4x4 gezien het zwaartepunt , niet een beetje een valomster monster. :confused:

Ik heb een tijdje geleden staan praten met iemand met een slash 4x4 , hij draaide achterelkaar zijn steekassen aan snot en ook de tussendiff smolt er regelmatig tussenuit, typisch een geval van te veel vermogen ( met een 3s lipo ) en te veel grip .
Volgens mij is knorrie beter af met een 2wd auto en dan 2s lipo's ,dit is veel makkelijker te onderhouden , gaat hard zat en blijft de schade beperkt.

Ik rij samen met m'n zoontje een slash 2 wd en een rustler, beide vxl ,meestal op het strand of in duin , een 3s lipo(lijpo) en een setje sandpaws is gegarandeerd na 1,5 uur einde steekassen.
Maar het is wel leuk 8-) :yes:

met een 2s lipo blijft het spul redelijk heel

Laatst bewerkt:
Wordt een stampede vxl 4x4 gezien het zwaartepunt , niet een beetje een valomster monster. :confused:

Ik heb een tijdje geleden staan praten met iemand met een slash 4x4 , hij draaide achterelkaar zijn steekassen aan snot en ook de tussendiff smolt er regelmatig tussenuit, typisch een geval van te veel vermogen ( met een 3s lipo ) en te veel grip .
Volgens mij is knorrie beter af met een 2wd auto en dan 2s lipo's ,dit is veel makkelijker te onderhouden , gaat hard zat en blijft de schade beperkt.

Ik rij samen met m'n zoontje een slash 2 wd en een rustler, beide vxl ,meestal op het strand of in duin , een 3s lipo(lijpo) en een setje sandpaws is gegarandeerd na 1,5 uur einde steekassen.
Maar het is wel leuk 8-) :yes:

met een 2s lipo blijft het spul redelijk heel

Als je snel wilt gaan koop onroad auto, of ga dan nog met 3S op het asfalt rijden. Op ruigterrein is het toch logisch dat het kapot gaat.

als je snel wilt gaan kun je ook gewoon een traxxas kopen,
dingen gaan makkelijk 100:p
Ik zou je de rustler aanraden, is lekker makkelijk en snel ook!
rij-eigenschappen zijn goed, flikkert niet zomaar bij een hobbeltje/bochtje om!

als je snel wilt gaan kun je ook gewoon een traxxas kopen,
dingen gaan makkelijk 100:p
Ik zou je de rustler aanraden, is lekker makkelijk en snel ook!
rij-eigenschappen zijn goed, flikkert niet zomaar bij een hobbeltje/bochtje om!

Dat zeg ik niet alleen, hij zegt dat altijd dingen kapot gaan op 3s op offroad terrein. Maar wat wil je ook als je 100 kmh over hobbels en zand raast....

@ Mike

Trek geen conclusies .

Het is gewoon lachen man , lekker bashen op het strand.:yes:
Als het spul kapot gaat wordt het gemaakt en gaan we weer vrolijk verder .
Ik heb nergens gezegd dat ik daar een probleem mee heb, het is alleen belangrijk voldoende spares te hebben.:rolleyes:

MVG Peter

Laatst bewerkt:
Ten eerste , met 2wd leer je beter rijden omdat en moeilijker is , daarna is 4wd "een eitje".

Ten tweede , je slaat met meer grip juist sneller om en dus zou een 4wd (met die beredenering) juist sneller omslaan , of dat het geval is weet ik niet maar wat ik wel weet is dat als je je 2wd slash (die er om bekend staat dat ie veel omslaat) suspension goed afsteld en goede toe-in te pakken hebt kom je al een heel eind.

Back