Okee, tegenvaller.. Alles netjes ingebouwd, en klaar gemaakt voor de eerste test-run om temperaturen etc te checken.
Pomp start, klep gaat pulsen, op 't scherm netjes burner aan maar... helemaal nix.
Na een paar keer start opnieuw proberen (misschien dat er nog ergens lucht in de leidingen? Moeilijk te zien) turbine er maar uitgeschroefd. Ding was zeiknat, overal liep kero uit. Maar goed dat 'ie niet gestart is...
Turbine uitgebouwd, naast 't toestel nog eens geprobeerd, maar niks. Ook geen stroom-toename gemeten bij kero-burner test.
Ik heb 't vermoeden dat mn kero-burner kaduuk is, of dat ik een fout heb gemaakt bij het verlengen van de kabel van ECU naar turbine (maar dat kan ik me bijna niet voorstellen...)
Heeft dr toevallig iemand een foto van beide 'uiteinden' van de kabel van ecu naar turbine voor een 120/160sx ? (voor starter/glow) Kan ik 't dubbel-checken voor 'ie terug gaat naar Jetcat
Pomp start, klep gaat pulsen, op 't scherm netjes burner aan maar... helemaal nix.
Na een paar keer start opnieuw proberen (misschien dat er nog ergens lucht in de leidingen? Moeilijk te zien) turbine er maar uitgeschroefd. Ding was zeiknat, overal liep kero uit. Maar goed dat 'ie niet gestart is...
Turbine uitgebouwd, naast 't toestel nog eens geprobeerd, maar niks. Ook geen stroom-toename gemeten bij kero-burner test.
Ik heb 't vermoeden dat mn kero-burner kaduuk is, of dat ik een fout heb gemaakt bij het verlengen van de kabel van ECU naar turbine (maar dat kan ik me bijna niet voorstellen...)
Heeft dr toevallig iemand een foto van beide 'uiteinden' van de kabel van ecu naar turbine voor een 120/160sx ? (voor starter/glow) Kan ik 't dubbel-checken voor 'ie terug gaat naar Jetcat
