Bezoek Bataviawerf/7 Provinciën 1:10

Neem ik wel een dekzwabber in de hand in plaats van een boog ;)
En een Engelse longbow op een Hollands schip, nee dacht het niet.:D

Zo, hè, hè, het is uiteindelijk toch gelukt om voor alle deelnemers, als eerder gepland op 28 juni, een geschikte datum vast te leggen en wel op 16 augustus aanvang 11 uur aan de hoofdingang. Ook Ted Janssens is in staat ons die dag van alles te vertellen en er net zo'n fraaie dag van te maken als op 24 mei. De deelnemers zullen zijn:

Robert Broekhuizen
Ton Grobben
Erik Agterhuis
Diederik Sandbergen
Chris van der Linden
Mathieu Rol
Albert Geugies
Ed van Oort
Piet Kempers
Ron van Leeuwen
Robert Roosdorp ?

Denk alvast na over de onvermijdelijke vraag die aan het eind door Ted zal worden gesteld. Hoe kunnen wij of willen wij als forumleden een wezenlijke bijdrage gaan leveren aan de bouw van het model van de 7 Provinciën!!

Tot 16 augustus

Hallo,

Nog twee weken en dan brengen we met de tweede sessie een bezoek aan de Bataviawerf. De lijst met deelnemers is nu definitief en zal bestaan uit:

Robert Broekhuizen
Ton Grobben
Erik Agterhuis
Diederik Sandbergen
Chris van der Linden
Mathieu Rol
Albert Geugies
Ed van Oort
Piet Kempers
Robert Roosdorp
Germt van Rijswijk
Felix Touboul
Ron van Leeuwen

Een flinke club van 13 man maar dat is voor Ted Janssens geen probleem zo meldde hij mij. Hopenlijk hebben weer goed weer en verwacht ik iedereen om 11 uur bij de balie van de hoofdingang op de Bataviawerf te Lelystad. Mocht je toch op het laatst verhinderd zijn, laat mij dat even telefonisch weten op 06-46327380. Tot de 16e augustus!

Maken jullie dan, net als de eerste groep, een groepsfoto? Dan hebben we gezichten bij de namen.
Jan Zwart.

Oei, probleem,............. ik plak niet op een foto, en voor je weet plakt ???? er weer een apenpakje onder;)

Back