Nog steeds niet gemeten, maar meer als gisteren, ik denk toch al gauw 1,5 kilo.Gaaf Bert, er zit power genoeg in.
Groet, Jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nog steeds niet gemeten, maar meer als gisteren, ik denk toch al gauw 1,5 kilo.Gaaf Bert, er zit power genoeg in.
Groet, Jan.
Helaas, het lijkt daar goed, want die video is maar 7 minuten. Maar hoewel het véél langer duurde dan gisteren, ging hij na een minuut of 18 toch weer moeilijk doen, wat als bij klokslag verdween zodra ik de opbouw er af haalde.Mooi hoor! Net de laatste video bekeken. Blijft nu met opbouw mooi draaien. Is het toerental ook nog te regelen, of zit je aan het maximum voor de schroef? Gr. Klaas.
Klopt... maar wel een stukje finetuning die redelijk tijdrovend is, want ik moet "ergens midden in de loze ruimte" een draaipunt voor een hevel zien te construeren, en dan nog een zootje stuurstangetjes op lengte maken.Nou, dat valt onder de noemer 'finetuning', denk ik...
Je kunt natuurlijk óók een keer met een vaarbaar bootje (RC bedoel ik) en die viswaag naar Appelscha tuffen? Zó sterk is woutertje nu ook weer niet, dat ie je de majem in trekt...Hum... ik heb wel een Conrad viswaag in de garage hangen.
Mooi om afvlieggewicht van het integrale model af te wegen... of een kaal rompje...
Aan de waterkant weet ik het niet... wordt je zowaar het k'naal in getrokk'n met dat scheepje...