A
AIRWOLF
Guest
Speciaal voor jouw Herman een foto van John. (Nog met haar) :wink:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
:lol: Heb je weleens een echte heli van dichtbij goed bekeken? :wink:Satoer zei:Toch vind ik altijd maar zonde, als ze zo'n model vol klinknagels rammen. Tja, als je het echt schaal wilt hebben, dan zit je er natuurlijk aan vast. Maar mooi vind ik het niet. (vind het zelfs het model verpesten).
Nee, geef mij maar een mooie strakke body. Stel je voor dat auto's ook aan de buitenkant met klinknagels in elkaar wordt gepopt.
Satoer zei:Maar ik denk dat jij je auto een stuk minder mooi zal vinden als die langs elke rand vol klinknagels zit.
Nou op zichzelf valt dat wel mee, ik heb het met een pincet gedaan die ook wel in de elektronica gebruikt word.Wolfje666 zei:He John,
Maar hoest met de vingers nu?
Lijkt me dat dit alsnog een behoorlijke aanslag op je vingertoppen/vingers is.
Ik heb ook niet gezegt dat ze er niet in moeten. Ik heb gezegt:Tadango zei:ja satoer, ik moet de rest gelijk gevens... schaal == echt / verhoudingl dus er moeten klink nagels inNet zoveel en op dezelfde plek als de echte
maar wat een pokke werk.... bijna 5000 gaatjes..... doe ik je niet na
![]()
Kennelijk trap ik hier op wat tenen als ik die klinknagels niet mooi vindSatoer zei:Toch vind ik altijd maar zonde, als ze zo'n model vol klinknagels rammen. Tja, als je het echt schaal wilt hebben, dan zit je er natuurlijk aan vast. Maar mooi vind ik het niet. (vind het zelfs het model verpesten).
Nee, geef mij maar een mooie strakke body. Stel je voor dat auto's ook aan de buitenkant met klinknagels in elkaar wordt gepopt.
Toch zien de klinknagels van de echte wolf er een stuk subtieler uit:JohnvanE zei:Nou zoveel verschilt het niet.
Romplengte Bell 222 = 12.85 meter
Romplengte Airwolf = 1.80 meter
Dat is ongeveer 7:1 een klinknagel in de Wolf is 1mm, dan zou de klinknagel in de 222 ongeveer 7 mm zijn, als je v/d schaal v/d Wolf uit gaat.
Ik weet zeker dat ze in de 222 niet veel kleiner zijn.