Bixler II van HK ervaring

Heb de bixler 2 gisteren ook besteld met een 2200kv motort, alleen is de status nog steeds 'unpaid' terwijl ik meteen met paypal heb betaalt... Zit nu in live online chat met hobbyking alleen zijn ze volgens mij lunchen want ik krijg geen reactie:rolleyes:

edit

Nou toch een reactie terug (het was druk met de live support) en meteen een email Payment approved, yay

Laatst bewerkt door een moderator:
Zal ik vanmiddag even doen!

Trouwens iemand al een goede oplossing voor de vibratie van de prop adapter?
Heb hier namelijk nog steeds wat vibratie inzitten en wil fpv gaan vliegen en dat het liefst zonder vibratie!

Zal ik vanmiddag even doen!

Trouwens iemand al een goede oplossing voor de vibratie van de prop adapter?
Heb hier namelijk nog steeds wat vibratie inzitten en wil fpv gaan vliegen en dat het liefst zonder vibratie!

Je zat aardig hoog. Met welke tx rx vloog je? De vibratie is op te lossen met een nieuwe motor. HK verkoopt nu Bixler 2 motor mounts. Prop adapter is de oorzaak van de vibratie waarschijnlijk, hebben meer mensen last van (ik ook)

Je zat aardig hoog. Met welke tx rx vloog je? De vibratie is op te lossen met een nieuwe motor. HK verkoopt nu Bixler 2 motor mounts. Prop adapter is de oorzaak van de vibratie waarschijnlijk, hebben meer mensen last van (ik ook)

Ja ik zat inderdaad aardig hoog haha, normaal ging het nog wel op die hoogte, maar deze keer niet. Ik gebruik en Spektrum DX8 en gebruikte daar nog een Orange R615. Heb nu een R620 ingebouwd(met langere antenne) en een R100 satalliet daar ingeplugt! Heb de antenne van de R620 zelf via een gaatje in de romp naar buiten gestoken.

Heb dit nog niet kunnen testen maar ben van plan dit maandag a.s. te doen, zal zo wel even een fototje posten.

Ja dat de prop adapter het is dat wist ik al, dus gewoon een paar nieuwe bestellen voor de bixler en hopen dat er 1 recht is?

Mvg

Trouwens, als ik jou filmpje bekijk van de bixler 2 met de gopro 3 silver edit lijkt de vibratie aardig mee te vallen, of is dit nou het effect van een gopro?

Op mijn filmpje namelijk zie je m'n beeld echt golven door de vibratie...

Ja mijn eerste vluchten (staan ook wel op mijn kanaal) hebben wel meer vibratie in beeld. Ik heb een beetje gespeeld met de adapter (wat vaster gedraaid) en dit hielp wat. Nog steeds zie je wel wat vibratie (wat komt door de prop adapter).

Oke zal zo ff rond neuzen!

Hier de afbeldingen van de nieuwe ontvanger die erin zit + satalliet

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Even een vraagje waar ik geen antwoord op kon vinden.

Ik zie dat de ARF met motor,servo's etc komt en de kit niet. Zijn ze nu verder gelijk? Hoef je bij de KIT niet meer te plakken dan de ARF? Vleugels etc. Ik kan nergens zien of de inhoud van de doos gelijk is zeg maar...

1 verschil wat ik iig weet: bij de arf is de romp ook al dicht gelijmd, bij de kit is die ook nog gewoon in 2 helften.

Thx, naja ga denk ik maar voor de ARF dan. Zal volgende week eens een order inschieten :-) Tis mijn eerste niet copter... dus moet nog een hoop uitvogelen.

succes, ik heb al wat onderdelen besteld en uit china en als die bijna binnen zijn bestel ik de ARF uit NL en dan kan ik lekker bouwen. en jij ook :P

@ Nandero: Je satelliet buiten de romp bevestigen heeft geen enkel effect (behalve dat-ie eerder beschadigt); het 2,4 Ghz signaal gaat net zo makkelijk door het piepschuim heen hoor. Tenzij je de romp inwendig hebt versterkt met carbon natuurlijk...
Wat wel uitmaakt: Zorg dat de antennes van ontvanger en satelliet een hoek van 90 graden met elkaar maken, dat verkleint de kans op signaalverlies.

Back