Bk 2013

Welke felle woorden? Ik vind er geen hoor. En sorry maaar ik laat mij door niet beledigen. Jij mss wel maar ik niet, zeker niet door zo iemand. En mensen die mij niet kennen hebben niets te zeggen over mijn vliegkwaliteiten!!!
En humor, ik heb er meer dan iemand anders.
Hoezo laat ik me meschien wel beledigen? van waaruit concludeer je dit? Ook deze reactie is weer overdreven defensief en onterecht, bovendien ook licht beledigend. Wellicht bent u zich niet bewust van het effect van uw getikte woorden, maar u komt over als een Olifant in een porseleinkast, synoniem aan 3d kunstvlieger komt dlg-en;)
Uit uw reacties concludeer ik (overigens zeer zelfingenomen,arrogant en ongevraagd van mij, maar dat terzijde...) dat uw ego zich onevenredig heeft ontwikkelt vergeleken met uw intelligentie en dat de enige beledigingen aan uw adres door uzelf zijn gemaakt.Maar da's maar mijn mening, probleem?

Heren heren, Ik nijg er naar deze draad te verwijderen , daar dit allemaal totaal geen toegevoegde waarde heeft voor het forum zo...

Lijkt me niet nodig, bovendien zal er binnenkort wel serieuze info gepost worden over het BK- dlg-en , door betreffende forum-gangers.

zoals ik! ;) hihi...

laten we het gewoon gezellig houden, en laat die 2 maar bekvechten in prive berichten! ;)

ik denk dat het niet aan de piloten is om te beslissen wat er komt, maar aan de personen die dit alles in goede banen moeten gaan leiden.

verder is een poll mss wel een optie om de piloten hun mening te aanhoren... misschien vind de organisatie hier een steunpunt in, of zijn ze net NIET akkoord.

het is afwachten natuurlijk.

Heren heren, Ik nijg er naar deze draad te verwijderen , daar dit allemaal totaal geen toegevoegde waarde heeft voor het forum zo...

Hallo Robert,

Ik denk dat we het inderdaad beter hierbij laten. Er is immers geen toegevoegde waarde voor het Forum. Sorry, ik heb me laten meeslepen in een oeverloos gebabbel zonder enig positief resultaat :(

In 't Frans zeggen wij "il n'a y a que la vérité qui blesse" - hetgeen ons beter de reaktie van cowboy jeffe laat begrijpen. Indien ik hem niettemin zou hebben beledigd, biedt ik hem hiervoor mijn oprechte verontschuldigingen aan.

Groetjes,

Yves:oops::oops::oops:

Mijn excuses ook aan Yves. Mocht u me verkeerd verstaan hebben, had ik het beter moeten uitleggen maar de bedoelingen waren goed. Benieuwd wat de poll als uitslag heeft.
Mocht er een Belgisch BK komen op 1 weekend hoop ik dat er een apparte F3K cup komt in België die hiervan losstaat.

Mocht er een Belgisch BK komen op 1 weekend hoop ik dat er een apparte F3K cup komt in België die hiervan losstaat.

en dat is wat ik al eerder voorstelde...
gewoon voor de "fun", zonder dat er selecties en dergelijken aan vasthangen.

zo is het geen ramp als je op een wedstrijddag moet werken... dan kan je nog altijd je kat sturen...

Beste F3K vrienden,

Mag ik jullie vragen om in alle eerlijkheid de vragenlijst in te vullen? Ik heb hier al mooie en constructieve reacties op gekregen van 11 piloten. Daar we met 29 mensen hebben deelgenomen aan de wedstrijden in 2012 zag ik toch graag wat meer opkomst.

Ik kan de link ook hier publiceren, maar daarmee krijg ik het probleem dat ik geen controle meer heb wie er op antwoord.

Er staat heel wat te gebeuren voor de F3K sectie in Belgie voor het seizoen 2013. Het enige wat ik wens is dat we onze wedstrijden in een vriendschappelijk en sportief kader kunnen blijven uitvoeren. In 2012 hebben we al een voorsmaakje gekregen dat het ook anders kan uitdraaien. Laten we dit niet herhalen voor het nieuwe seizoen.

Groet,
Johan

Johan begin eerst bij u zelf ? ivm vriendschappelijk en sportief ??
als jij eerlijk had gevlogen zou je nooit op plaats 3 van het BK hebben gestaan
en als sportcommisaris ruzie uitlokken om je eigen ego niet in gevaar te laten komen
sorry Johan jij bent goed bezig met het kapot maken van F3k Belgie

peter

Laatst bewerkt:
Robert beheerder van het forum
van wat ik nu gepost heb heeft weinig meerwaarde aan het forum, waar de waarheid moet wel gezegd worden

peter

peter,

sorry dat ik dit publiekelijk moet rechtzetten maar ik kan niet langer aanzien hoe gij voor problemen zorgt in f3k , ik had gehoopt da nu da ge ging stoppen alles zou gaan rusten maar een rechtzetting is vereist.

alle "problemen" die we in f3k gehad hebben liggen bij 1 persoon!
johan doet veel moeite om naast zen gewone werk ook nog f3k te regelen en gij beschuldigd hem van valsspelen , totaal onterecht en totaal onaanvaardbaar.

als er anderen zijn die goed presteren begint ge ze ook van valsspelen te beschuldigen en streng te controleren .

het ergste vind ik dat mensen die u verhaal gehoord hebben gaan denken dat er in f3k vannalles mis is , terwijl ze gewoon een verkeerd beeld hebben gekregen door u verhalen .

ik heb ook gehoord dat ge in andere disciplines dezelfde problemen ervaart hebt(ook als enige!)

ge zit bij mijn weten ook al in u derde club door "problemen met anderen"

er is maar 1 persoon die naar zichzelf moet kijken en eens nadenken .

het is hard maar fair wat ik zeg !

(ik ontken niet dat er werkpunten zijn maar dit is uiterst normaal en niemand (buiten u) maakte daar problemen rond.
johan heeft nu een enquete ineengestoken om op democratische manier aan deze werkpunten te sleutelen)

ik wil ook nog eens sasha en johan bedanken voor de prima organisatie van de wedstrijden waarin eigen middelen en geld gestoken is , proficiat!
op naar het volgende sezoen !

(sorry robert , dit is de eerste post in deze aard die van mijn kant op dit forum komt maar de waarheid moet gezegd worden en ik hoop ten stelligste dat dit ook men laatste post in deze aard zal zijn)

Helaas moeten deze dingen gezegd worden, blijkbaar.
Meschien een opsteker, tenminste zo is het bedoeld; de 1e en enige Belgische wedstrijd die ik heb meegedaan(ik hoop er meer te vliegen volgend seizoen..) is me erg goed bevallen en heeft mij totaal niet de indruk gegeven dat het niet eerlijk of strak georganiseerd was, integendeel alles liep zo soepel dat er lekker veel ronden gevlogen werden, uiteraard volgens de planning zoals die door Johan was medegedeeld. Natuurlijk besef ik mij dat ik als Hollander een outsider ben wat betreft het reilen en zeilen van jullie organisatie, maar vanwaar de algemene negativiteit?Ik begrijp dat niet, tuurlijk, het opzetten van een mooie competitie en iedereen tevreden houden is een stressvolle taak. Het zou de modelvlieger sieren om juist deze mensen extra te motiveren ipv negatieve kritiek te voorzien. Onze hobby komt voort uit plezier maken, iets doen wat je leuk vind. Opbouwend te werk gaan lijkt me leuker om te doen, dan je vastbijten in een negatief individu. Kop op, uit deze ''sink'' en hup de thermiek in met het BK!

nog een leuke quote;
een goede organistatie er is goed werk gelevert door Johan
proficiat Kristof Jeroen en Vincent

gr peter

Helaas moeten deze dingen gezegd worden, blijkbaar.
Meschien een opsteker, tenminste zo is het bedoeld; de 1e en enige Belgische wedstrijd die ik heb meegedaan(ik hoop er meer te vliegen volgend seizoen..) is me erg goed bevallen en heeft mij totaal niet de indruk gegeven dat het niet eerlijk of strak georganiseerd was, integendeel alles liep zo soepel dat er lekker veel ronden gevlogen werden, uiteraard volgens de planning zoals die door Johan was medegedeeld. Natuurlijk besef ik mij dat ik als Hollander een outsider ben wat betreft het reilen en zeilen van jullie organisatie, maar vanwaar de algemene negativiteit?Ik begrijp dat niet, tuurlijk, het opzetten van een mooie competitie en iedereen tevreden houden is een stressvolle taak. Het zou de modelvlieger sieren om juist deze mensen extra te motiveren ipv negatieve kritiek te voorzien. Onze hobby komt voort uit plezier maken, iets doen wat je leuk vind. Opbouwend te werk gaan lijkt me leuker om te doen, dan je vastbijten in een negatief individu. Kop op, uit deze ''sink'' en hup de thermiek in met het BK!

ik vind het ook jammer maar het moest gezegd ...
de wedstrijden lopen inderdaad vlot en de organisatie is prima .

we hopen zoveel mogelijk nederlanders te zien in onze competitie volgend jaar , ik heb al opgevangen dat loet (en jaap en helle?) ook terug komen meedoen nu de problemen van de baan zijn , prima zo!

-kristof-

we hopen zoveel mogelijk nederlanders te zien in onze competitie volgend jaar , ik heb al opgevangen dat loet (en jaap en helle?) ook terug komen meedoen nu de problemen van de baan zijn , prima zo!

-kristof-

Dat klopt, ik ga weer meedoen. Ik laat geen kans aan me voorbij gaan om Belgen te pesten........

Johan begin eerst bij u zelf ? ivm vriendschappelijk en sportief ??
als jij eerlijk had gevlogen zou je nooit op plaats 3 van het BK hebben gestaan
en als sportcommisaris ruzie uitlokken om je eigen ego niet in gevaar te laten komen
sorry Johan jij bent goed bezig met het kapot maken van F3k Belgie

peter

peter, nu stel je me teleur... ik weet niet wat er gebeurt is, en ik kan enkel uit eigen bevindingen spreken...

ik heb je ook al meermaals betrapt op het niet respecteren van "no-fly zones"... heb zelfs 1x bij je in een ronde in dezelfde bel gehangen... die op de rand was... ik kom er uit... jij gaat nog enkele minuten door over de no fly zone, en als ik over het hele veld roep dat je moet terugkomen krijg ik na de ronde te horen "ik heb niks gehoord, dus ik was niet in fout"...
zo heb ik je meermaals een 1000 zien stelen van anderen.

is dit fairplay? lijkt me ook niet...

wijsheid begint bij het erkennen van eigen fouten...

ik vind de organisatie tot op heden altijd leuk verlopen... een ontspannen sfeer naast het veld, een gestress op het veld... daar zit johan wel voor iets tussen ;) hij is erg fanatiek, maar ik zie de stress bij anderen graag...
dat levert mij punten op als ik mee vlieg, en het geeft een goed beeld van competitie geest.

laten we dus niet ruziën, en het gewoon fair tegen elkaar opnemen volgende wedstrijden... (bewijs daar maar eens dat je de beste bent , of niet...)

firefox heeft gesproken ;)

Back