Bk 2013

T'is in de zak

didier,

het toilet is wel niet groter uitgevoerd voor minder validen maar het is wel niet op een verhoog ofzo zoals in diest .

OK, t'is in de zak. Mijn pronostiek is klaar. Winnaar in Wiekevorst : Didier Lockwood, tweede : Kris Kristofferson met zijn triple X-Lite (zonder suiker)
Kris Kristofferson Biography - Facts, Birthday, Life Story - Biography.com,
derde : Peter Cuypers !

In het peleton : Loet, Johan, Sacha, Vandenoven, De Koning (Leroy) plus Idur en alle andere verdachte Topguns :rolleyes:

Wegens het herhaald vliegen in de No-f....ng flyzone (zone zonder vliegen) is YDV uitgesloten :mad:

Normaal, want de beste stuurlui staan wal :yes:

Yves

tegen dan zal je een andere naam mogen opschrijven denk ik yves...

wat het toilet betreft... wij kunnen veel, maar het is maar een kwestie dat het toch iets of wat doenbaar is ;) diest is echt een gekloot... (moet men rug sparen)
toegankelijk verwacht ik niet, maar het is gewoon dat er zonder problemen een toilet gebruikt kan worden, en moest het slecht weer zijn dat we niet buiten in de regen moeten staan zoals in Diest. (dan heeft een paraplu zelfs geen nut)

dus het kan wel zijn dat ik dan eens mee kom smijten ja.

tegen dan zal je een andere naam mogen opschrijven denk ik yves...

wat het toilet betreft... wij kunnen veel, maar het is maar een kwestie dat het toch iets of wat doenbaar is ;) diest is echt een gekloot... (moet men rug sparen)
toegankelijk verwacht ik niet, maar het is gewoon dat er zonder problemen een toilet gebruikt kan worden, en moest het slecht weer zijn dat we niet buiten in de regen moeten staan zoals in Diest. (dan heeft een paraplu zelfs geen nut)

dus het kan wel zijn dat ik dan eens mee kom smijten ja.

didier ,

er word een (grote) tent voorzien om te schuilen en nu ik erover nadenk in herentals is het toilet ook niet aangepast dus je kan het vergelijken met het toilet in wiekevorst .

er is geen enkele reden om niet mee te doen!

-kristof-

didier ,

er word een (grote) tent voorzien om te schuilen en nu ik erover nadenk in herentals is het toilet ook niet aangepast dus je kan het vergelijken met het toilet in wiekevorst .

er is geen enkele reden om niet mee te doen!

-kristof-

klinkt goed!

ik zie tegen dan nog wel een herrinering passeren. (en dan maar hopen dat de helios nog 1 geheel is tegen dan)
met mijn super ava is het budget er voor 2 jaar door ;)

AVA

klinkt goed!

ik zie tegen dan nog wel een herrinering passeren. (en dan maar hopen dat de helios nog 1 geheel is tegen dan)
met mijn super ava is het budget er voor 2 jaar door ;)

Net zes AVA's gekocht, nogal duur niettegenstaande het maar de
gewone AVA's zijn en niet de Super Ava zoals die van de vuurvos, want dit valt buiten mijn budget
Roche Bobois - Meubles Design - Canapés design - Roche Bobois - Interior Design - Contemporary Furniture - Mobilier Design
Ideaal om uit te rusten tussen twee Eurotouren :ontopic:

Net zes AVA's gekocht, nogal duur niettegenstaande het maar de
gewone AVA's zijn en niet de Super Ava zoals die van de vuurvos, want dit valt buiten mijn budget
Roche Bobois - Meubles Design - Canapés design - Roche Bobois - Interior Design - Contemporary Furniture - Mobilier Design
Ideaal om uit te rusten tussen twee Eurotouren :ontopic:

Gelijken een beetje op mijn campingstoelen;) voordeel is waarschijnlijk dat ze stapelbaar zijn, kun je er meteen een voor mij meenemen(als we ons eens treffen) op een DLG happening.

AVA

Gelijken een beetje op mijn campingstoelen;) voordeel is waarschijnlijk dat ze stapelbaar zijn, kun je er meteen een voor mij meenemen(als we ons eens treffen) op een DLG happening.

Domi,

Met deze AVA's in jouw physiotherapaut kabinet, verdubbel je jouw klienteel in een wimp. Dan kan je gelijk een paar nieuwe Blasters of Stobels bestellen voor de Eurotour in Wiekersevorst.

Groetjes,

Yves

Domi,

Met deze AVA's in jouw physiotherapaut kabinet, verdubbel je jouw klienteel in een wimp. Dan kan je gelijk een paar nieuwe Blasters of Stobels bestellen voor de Eurotour in Wiekersevorst.

:offtopic:
Yves, deze stoelen zien weliswaar tof uit maar zijn ergonomisch niet voor mijn kabinet geschikt. Gij met u elektrische arm zou beter ook niet op deze stoelen vertoeven, beter was een Pezzi bal www.sitzball.ch pezzi-ball Sitzball Gymnastikball Medizinball Rckenmuskulatur gymnic togu sissel Swopper ergonomisch Sitzen Brostuhl kaufen onlineshop
Verder vlieg ik alleen maar met eigen gebouwde produkten. Met Stobels, Blasters, Twisters, XXlite, ect. kan iedereen een contest winnen:rolleyes:

Groetjes
:ontopic:

Eigen gebouwde produkten

Domi,

:offtopic:
Yves, deze stoelen zien weliswaar tof uit maar zijn ergonomisch niet voor mijn kabinet geschikt. Gij met u elektrische arm zou beter ook niet op deze stoelen vertoeven, beter was een Pezzi bal www.sitzball.ch pezzi-ball Sitzball Gymnastikball Medizinball Rckenmuskulatur gymnic togu sissel Swopper ergonomisch Sitzen Brostuhl kaufen onlineshop
Verder vlieg ik alleen maar met eigen gebouwde produkten. Met Stobels, Blasters, Twisters, XXlite, ect. kan iedereen een contest winnen:rolleyes:

Groetjes
:ontopic:

Zeg Domi,

Is jouw vriendinnetje :hammer: met de enorme sitzball ook Physiotherapeut(e) ?

Ik wil asap een konsultaatsie plannen om mijn elektrische arm te genezen. Dit zal wel ietsje moeilijk zijn om mijn halswervel hernia met een sitzball te overwinnen.

Stobel, een Blaster, een FW5, een Salpeter en andere mirakeleuze super-DLG's heb ik al. Dus "iedereen kan een contest winnen" neem ik letterlijk en verheug mij op een krakende overwinning in Wiekevorst in 2013. Loet gaat mij coachen, dus sukses gegarandeerd :p

Sorry, ik moet hier afsluiten want Wauw en Pitteman beginnen zo dadelijk :cool:

Keep on topic,

Yves
In God we trust, we monitor all others

Toeren in een overdreven duur stuk ijzer

Tsja, wie anders wil nog?

Levert het ook nog wat op? Ik heb het wel een beetje gehad met het gratis rondrijden in die Porsche van je.

Loet

Loetman,

Ik wou even testen of jij nog dit "draadje" volgt. Blij om te zien dat je nog steeds op scherp staat. Ik had niet anders verwacht, jou kennende ;)

Om komfortabel in de Carrera te toeren moet je eerst ~een "aangepast gewicht" bereiken. Bvb : 185 cm - gewicht 86 kg (mijn geval).

Vul hier zonder komplexen jouw persoonlijke gegevens in : ... cm, ..(.?) kilootjes ?

Pas op wat je schrijft ! Helle leest ook het Forum:rolling:

Yves
Completely off topic :spam:

Back