Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De motor heeft een vaste plaats, kan niet bijgeregeld worden.Om wat soepeler te draaien heb ik wat silicone olie op pinion gedaan:idea: helpt slechts tijdelijk.:vamp:
Ik wil één van de dagen deze mini heli aanschaffen. Heb nu een DX8 dus dit zou moeten lukken...
Moet ik ergens op letten? Is er een verbeterde versie - nieuwere versie die ik beter kan nemen?
Er zijn alvast 4 stuks van deze onderweg:
Turnigy nano-tech 300mah 1S 35c Lipo Pack (Suit Blade mCPx)
Spec.
Capacity: 300mAh
Voltage: 1S1P / 1 Cell / 3.7V
Discharge: 35C Constant
Weight: 7.6g
Dimensions: 48.5x7.1x19mm
Discharge Plug: E-Flight Ultra Micro
Ik het net ook een MCPX in huis.
Als zender heb ik een DX8, nu eens kijken hoe we deze moeten binden...
Een week geleden heb ik reeds de aanbevolen turnigy lip's toegekregen. Nu hierover een vraag, kan ik deze met de bijgeleverde lader opladen? De standaard lipo is 200mah en die van turnigy 300mah.
Geen probleem
@Jet Ranger
Tips over het binden, en de instellingen voor in je DX8 staan ook in het boekje, en op de cd-rom.
Op de cd-rom staan verschillende video's, en pdf'jes met dingen over de mcpx, zenders en zenderinstellingen (DX6i t/m DX8 als ik het goed herinner). Dus aangeraden om hier ook naar te kijken![]()
Net ook de featering spindle vervangen, ik heb de heli nog geen week maar hij trilde echt erg. Servo's schoongemaakt zoals op youtube, maar de originele featering spindle was echt krom terwijl de heli max 10 lipos gevlogen heeft.