daarom dat ik mn pinion best zo klein mogelijk kies, dan gaat de headspeed toch al iets omlaag.. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
daarom dat ik mn pinion best zo klein mogelijk kies, dan gaat de headspeed toch al iets omlaag..![]()
ik ga toch de knoop doorhakken en morgen bij fast lad de plug and play converter en de c05 bestellen in combinatie met 10 of 9T pinion..
zijn er mensen die met die setup al ervaring hebben?
Converter
C05
ik vlieg gewoon met de 4kanaals zender, dus alles vollebak en geen throttle/pitch curves voor mij..
ik ben dan weer meer te vinden om de tail van de blade 120 te steken, zoals vele mensen doen
maar ik ga het ook eerst afwachten, ik wil hem weer in orde hebben tegen het indoor seizoen, maar dit keer dan brushless.
Bij mij was er zo weinig kracht dat, als ik hem uit inverted wou halen ik eerst 3-4 meter moest stijgen of ik anders de grond zou raken na de flip.. echt irritant![]()
Mijn mCPx is voorlopig dood. De staartmotor was bloedheet toen na 2 min te vliegen toen opeens traag piro's begon te doen.
En mijn mainshaft heeft ook zo'n beste tijd gehad. Mijn kop heeft wat speling, dus ik vermoed dat het carbon gebarsten is.
Deze week maar eens een nieuwe staart motor bestellen en een mainshaft.
Dan heb je al stevig geknald. De mijne is ook vaak op zen bek gegaan in de zaal bij het leren inverted hoveren maar dat heb ik nog nooit kapot gehad. Enkel swashlinkjes losspringen of kwijt, maingear is vervangen en een nieuwe tailboom.
Hebben jullie tips voor de lengte van de extended tailboom? Wat is de ideale lengte?
Heb ook wel wat vibraties met men eigen tailboom. Wss zal deze niet vast genoeg zitten?
Hebben jullie tips voor de lengte van de extended tailboom? Wat is de ideale lengte?
Heb ook wel wat vibraties met men eigen tailboom. Wss zal deze niet vast genoeg zitten?