jan brilman
Forum veteraan
Nou moet ik zeggen dat mijn zwevers niet onder de 2 meter komen .
Voor de goede orde: het gaat hier (de Blanik) om de 2600 mm versie.
Nog steeds geen grote jongen, maar wel meer dan 2 m.
jan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou moet ik zeggen dat mijn zwevers niet onder de 2 meter komen .
260 is al een maat waarmee je heerlijk kunt vliegen .Voor de goede orde: het gaat hier (de Blanik) om de 2600 mm versie.
Nog steeds geen grote jongen, maar wel meer dan 2 m.
jan.
in de bodem kan inderdaad ook! realiseer je wel dat aan de onderzijde altijd een beetje onhandig aanhaken is.Maar in de bodem kan dus even goed, lijkt me, toch?
En wat is je opinie mbt.
1. carbon verstevigingen
2. remkleppen?
Bedankt!
Langzaam maar zeker komen we er wel.
(Mijn vriendin verscheept regelmatig antiek en die meldde dat een pakket van hier naar Zweden er twee weken over gedaan heeft. Ik verwacht de doos dus niet eerder dan half februari; voorlopig hebben we nog even . . . )
jan.
Tja ik weet het ook alleen omdat ik af en toe wel eens een echte aanhaak. En daar moet je dan op de knieën onder duiken. Doe mij dus maar een neushaak….Je hebt volledig gelijk . Na wat langer zoeken inderdaad .
Nou ja hij zit er nu.
Ronde staafjes van bv 1.5 mm carbon kan vast ook prima.
Wat is het verschil tussen carbon staven gepultrudeerd en DDPTM carbon staven gepultrudeerd?
Elders zegt 'ie: het vlieggedrag wordt echt anders als je ze (te) glad maakt; zoals ze zijn zijn ze heel rustig en goedmoedig.