Blazer van Carl Goldberg

Ton van Munsteren

Forum veteraan
PH-SAM
Altijd al de 1/2A modellen leuk gevonden en daarbij altijd bewondering gehad voor de COX motortjes.

Werkeilijk heel bijzonder dat men zoiets goeds kon maken en dat dan al zolang geleden.

De COX is nog steeds waanzinnig populair, jammer dat het enthousiastme van het motortje soms ervaren wordt als herrie. Voor mijn is dat muziek in de oren.

Op Outerzone is veel te vinden en zo ook de BLAZER van Carl Goldberg die natuurlijk perfect is voor de DOW.

Toen vliegmaatje Jan Wiekeraadt het zelfde model noemde om te bouwen was de keuze gemaakt , de BLAZER van CG.

Tek van Outerzone

Blazer.jpg

Beetje stoeien met Rhino

Blazer cad.jpg

En uiteraard een COX mee ingetekend

Blazer 1.jpg

Beetje hout bested bij Sebastiaan van RCEurope in de hoop dat het voldoende is.

IMG_8874.jpg

Beetje stoeien met me Banggood laser niet super maar wel leuk om te proberen.

IMG_8859.jpg

Niet zo mooi als van RCE maar voor mij goed genoeg om nu wat te plakken te hebben.

IMG_8865.jpg

Ton

• Like
Reactions: AER
Dit vindt ik toch een partij leuk.... ben ik niet meer de enige die met FFP kisten aan de gang is...

En ik zie er ook een vleugje RC inzitten...

Lijkt er dus op dat we op de MayFly en DOW ook nog eens een echter FFP wedstrijd gaan krijgen...al 3 deelnemers..:eek::D:p

Zal de files naar Sebastiaan sturen kan hij er een setje van maken voor de liefhebber.

Zo en dan nu maar starten met wat bouw foto's

IMG_8866.jpg

IMG_8868.jpg

IMG_8869.jpg

Is zo heerlijk die lijnen op de bouwplank voor uitlijnen

IMG_8872.jpg

Ik zal morgen wat voorbereiden voor een DOW en DOW Talk dan krijgen we er een beetje gevoel bij welke kisten men opgeeft en in welke klasse die passen.( die aanmeldingen kist/motor opgave ga ik dan voor jullie indelen in de juiste klasse)
Dan weet je waar bv een Blazer zit....of een Super Slicker..of Southerner..of CG Playboy of noem maar op ..etc etc..

Heb 2-10 het bestand van de Blazer gemaild maar dat is ruw spul hij moet alles eerst nog even goed zetten voor zijn laser.
Hij weet er wel van want hij vroeg om het bestand vanwege jou vraag, dus dat moet zeker goedkomen.
Hij zal het wel druk hebben met al die modelvliegers die nu opeens een kit willen om ook modelbouwer te kunnen worden.

Wat hebben we toch een leuke hobby :banana:

mooi, ga ik even in het achterhoofd houden. Zag daar ook een leuke Lunak zwever voor aan het elastiek.

Waarom is dat niet gemakkelijk Ton....vlies laat zich heel gemakkelijk aanbrengen..net als tissue op het model leggen en met de kwast en spanlak er overheen "schilderen"..

- Vlies doe je droog ( vouwen desnoods met een lauwe strijkbout glad stijken

- Tissue heeeeel iets vochtig..heel iets..

Back