Altijd al de 1/2A modellen leuk gevonden en daarbij altijd bewondering gehad voor de COX motortjes.
Werkeilijk heel bijzonder dat men zoiets goeds kon maken en dat dan al zolang geleden.
De COX is nog steeds waanzinnig populair, jammer dat het enthousiastme van het motortje soms ervaren wordt als herrie. Voor mijn is dat muziek in de oren.
Op Outerzone is veel te vinden en zo ook de BLAZER van Carl Goldberg die natuurlijk perfect is voor de DOW.
Toen vliegmaatje Jan Wiekeraadt het zelfde model noemde om te bouwen was de keuze gemaakt , de BLAZER van CG.
Tek van Outerzone
Beetje stoeien met Rhino
En uiteraard een COX mee ingetekend
Beetje hout bested bij Sebastiaan van RCEurope in de hoop dat het voldoende is.
Beetje stoeien met me Banggood laser niet super maar wel leuk om te proberen.
Niet zo mooi als van RCE maar voor mij goed genoeg om nu wat te plakken te hebben.
Ton
Werkeilijk heel bijzonder dat men zoiets goeds kon maken en dat dan al zolang geleden.
De COX is nog steeds waanzinnig populair, jammer dat het enthousiastme van het motortje soms ervaren wordt als herrie. Voor mijn is dat muziek in de oren.
Op Outerzone is veel te vinden en zo ook de BLAZER van Carl Goldberg die natuurlijk perfect is voor de DOW.
Toen vliegmaatje Jan Wiekeraadt het zelfde model noemde om te bouwen was de keuze gemaakt , de BLAZER van CG.
Tek van Outerzone
Beetje stoeien met Rhino
En uiteraard een COX mee ingetekend
Beetje hout bested bij Sebastiaan van RCEurope in de hoop dat het voldoende is.
Beetje stoeien met me Banggood laser niet super maar wel leuk om te proberen.
Niet zo mooi als van RCE maar voor mij goed genoeg om nu wat te plakken te hebben.
Ton