@ Daniël,
Jammer dat je niet in Markelo komt, maar ik zie je vast wel weer in Emmeloord ofzo.
Je BB ziet er iig gaaf uit. Hoe bevalt te dikke voorlijst van je vleugel???
Ik hoop dat je je trim nog een beetje goed krijgt... Ikzelf heb hier ook al erg vaak stommigheid mee gehad.
(Dat wordt weer trimvluchtjes aanwennen voor de wedstrijd

)
@ Alex,
Ik zal eens kijken of ik nog een fototje heb van een closed-loop besturing op een knuffeltje.
Ik had bij mijn kist een twee keer zo'n lange hevel op mijn servohevel gelijmd.
Een servo met al snel een kilo stelkracht is toch sterk zat. En je krijgt er zo absurt snelle roeren mee!!!
Ik kon ineens een rollende cirkel in de tuin vliegen wat me nog nooit gelukt was.
Voor de rest, zie je al wel aan Daniël zijn trim probleempje dat een closed loop besturing nogal wat haken en ogen heeft.
Het materiaal dat je gebruikt als "draad" heeft meestal een heel ander "uitzet coefficiënt" dan depron.
Als je je closed-loop besturing mooi gespannen hebt, en de volgende dag terug komt in je hobby hok, is de kant erg groot dat er een halve millimeter speling op de roeren zit.
Dynema draad blijkt nog één van de betere keuzes te zijn.
Een tweede probleempje is dat de closed-loop besturing, mits goed gespannen, je schanierpunt in elkaar drukt.
Een duitser, die op erg veel modelbouw evenementen staat freest allelei roer' en servohorns voor dit werk.
Ikzelf kan met een beetje mazzel deze dingen binnen een maand ook frezen.
Wat ook kan, is gewoon een paaltje koolstof met een klein plaatje koolstof haaks op je roer monteren, als roerhorn.
(snappie?)
De standaart servohorns kunnen al voldoen. Maar langere pertinax, gfk, kunstof bakje knipsels noem maar op doen wonderen met de snelheid van je roeren. (Wel lastiger te trimmen, je kunt hiervoor, mits mogelijk, je trim rate in je zender anders instellen. Je trims dan niet bijvoorbeeld met 4 blok's tegelijk, maar met 1...)
Succes!!!