bling bling V3

Alexzzz zei:
En er is weer BBv3 af, motor wordt de MicroRex (11gr) of een Cyclon Nano (15gr)

Hpim3765.jpg

Grt.

Ik zie toch anders echt 3W op de vleugel staan!!! :-)

En op z'n pootjes;

Hpim3767.jpg

Jeroen nog bedankt voor de depron bakjes, die zijn hier erg makkelijk voor :thumbsup:

Motor wordt nu definitief de MicroRex, dus ik ben benieuwd...

Grt.

Als we toch bezig zijn haha, hier de mijne...

IM%20020%20klein.jpg

De bekende flyware, die met de nieuwste software van CC ontzettend slecht start.
En schroefjes zijn zwaar, dus ik heb de motor maar meteen op de motorspant gelijmd.

IM%20015%20klein.jpg

Ik ben nu bezig met de bouw van een nog lichtere, stijvere variant.
Ook de neus krijgt een metamorfose.

Met wat voor lijm heb je de motor vastgelijmd? Ik zou het zelf niet aandurven denk ik...

Grt.

Hey Alex,

Gewoon... met een paar halve druppeltjes CA :D

En ik heb het al meerdere keren getest op breekvermogen.
Ik breek eerder de neus van het toestel of iets anders.
Maar de motor blijft keurig vast zitten op de spant.

De meeste F3P vliegers willen juist de motorhoek traploos kunnen afstellen?

Dat is het mooie van de 2e keer dat je hem bouwd, dit soord dingen kun je in je 1e uitvogelen en de 2e is dan (indien goed (recht) gebouwd) meteen goed.

Mijn motor kan ik er trouwens zo vanaf trekken, hij zit geklemd.

Daar hoef ik niets meer aan toe te voegen, Nando ;)

En als ik iets andere side trust ofzo wil. Trek ik de motor + spant even van de romp. Streepje depron eraf en klaar.

Mijn MicroRex is nu ook in huis, dus ik zal vandaag wel wat foto's maken van het complete toestelletje :D

Grt.

Zo, de MicroRex zit er op, ik ben nu op 129 gram terecht gekomen, met een 6 grams ontvanger, niet ingekorte servodraden met stekkers en lange accukabels+balancer;

Hpim3774.jpg

Hpim3775.jpg

Hpim3776.jpg

Naast mijn nu reservekistje;

Hpim3777.jpg

Nu bij de eerstvolgende indoormogelijkheid invliegen, buiten zal het zeker niks worden met dit weer...

Grt.

@Alex,

Hij weegt 122 gram en dat met de setup van vorig jaar dus met de 3 cellen motor (Rolf Strecker). Hij zou dus nog 8 gram lichter kunnen als ik nu de 2 cellen motor zou gaan gebruiken.

Mvg,

Daniël.

Netjes, ik zit zelf nu op 129gr, ik kan op de accu ook nog 10gr winnen, en op de ontvanger ook nog 5, maar voorlopig heb ik weer genoeg geld uitgegeven
d_12.gif

Grt.

Back