De Blizzard .15 heb ik uitgekozen om te bouwen omdat ik toch nog een snelle MVVS .15 GFR had liggen van een eerder project. Wilde iets snels en ook het mooie glasvezel rompje trok mijn aandacht. Nu is het dan echt tijd om eraan te beginnen aangezien hij al een jaar ligt te verstoffen in zijn doos. Ongetwijfeld tot ongenoegen van Peter Pankras himself.
Nee, grapje. Had Peter beloofd er een mooi bouwverslag van de maken, en zo gezegd zo gedaan. Hierbij maak ik er een begin aan.
Zal proberen het iets gedetailleerder te maken dan voorheen. Vind het toch leuker om meer aandacht te besteden aan de kleine bijzonder- en wetenswaardigheden. Het plan is om de vleugel in te dekken met glas en het vervolgens te spuiten. De romp is erg mooi gekleurd en geglitterd in de mal, dus die hoeft niet af te worden gewerkt. Erg mooie techniek, en ziet er zeer gelikt uit!
Zo arriveert het met de TPG.
De onderdelen uitgestald, inclusief het bijgesloten CNC pakketje. Ideaal!
MVVS 15 GFR met venturi. M+R was ook een optie geweest, zeker gezien zijn lage prijs. (M+R is een gemodificeerde .15 Rossi Fire) Maar deze had ik al liggen, dus...
Opmerkelijk is de goede kwaliteit die MVVS levert voor een schappelijke prijs. Zeer interessant, en ziet er gelikt uit met dat blauw geanodiseerde materiaal.

Zal proberen het iets gedetailleerder te maken dan voorheen. Vind het toch leuker om meer aandacht te besteden aan de kleine bijzonder- en wetenswaardigheden. Het plan is om de vleugel in te dekken met glas en het vervolgens te spuiten. De romp is erg mooi gekleurd en geglitterd in de mal, dus die hoeft niet af te worden gewerkt. Erg mooie techniek, en ziet er zeer gelikt uit!

Zo arriveert het met de TPG.

De onderdelen uitgestald, inclusief het bijgesloten CNC pakketje. Ideaal!

MVVS 15 GFR met venturi. M+R was ook een optie geweest, zeker gezien zijn lage prijs. (M+R is een gemodificeerde .15 Rossi Fire) Maar deze had ik al liggen, dus...