gisteren even zitten zoeken via Google, en OB1 zit ook op Facebook en heeft daar een webshop......
kan er hier vanaf mijn werk helaas geen link van plaatsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
gisteren even zitten zoeken via Google, en OB1 zit ook op Facebook en heeft daar een webshop......
SuperLink geplaatst![]()
http://www.facebook.com/#!/ob1RC
De link voor de hele nieuwsgieriggen......Ik ben bezig om een vast verkooppunt te organiseren hier in Nederland.
Gezien de markt ontwikkeling leek mij dit wel een goed idee. En omdat niet iedereen facebook heeft of paypal en de hele ratteplan. En ook omdat we nieuwsgierig zijn naar wat men hiervan vindt. Ik heb iig een mail gestuurd naar 1 leverancier waarvan ik niet weet of ik de naam al mag noemen hier i.v.m dat diegene nog moet kijken (onderzoeken) of dit wat voor hem is. Maar ik houd jullie zekers op de hoogte van alles.....
even dat ik het goed begrijp hoor?
maar ondersteund hij nou ook nachtlicht en remlicht in een led?
als ik het goed heb kan je ook 1 servo aansturen via dit?
is er nou ook nog een optie om via dit systeem een zwaailamp aan te sturen?
sorry voor de vragen maar wil het even zeker weten voor ik blij word met een dooie mus.
gr martijn
MikeS,
Als we de set(s) willen bestellen, moeten dit via jou spelen of moeten we zelf op zoek gaan?
Ik, en waarschijnlijk vele andere, hebben hiervoor serieuze belangstelling.
Ik zelf in de MFC versie, aangezien ik deze wil aansluiten op mijn aanwezige MFC in beide trucks, maar zou graag de verlichting van de trailer willen koppelen/aansturen via deze set, zodat ik de Tamiya verlichting set kan verwijderen, want alles gaat nu op afstand, behalve de aansluiting van trailer naar truck moet nog met de hand losgekoppeld worden.
Thx.
Michael
@koos
Ja je kan je trailer ook op afstand koppelen (de verlichting dan) dat doe ik namelijk ook in het filmpje. Tot welke afstand dit kan? Zat gisteren 4m van de trailer af en ging nog goed. Ligt ook aan omgevingsfactoren. Blijft Bluetooth.
@martijn
Zover ik weet niet, maar misschien zijn er mensen die een oplossing weten. Zal als ik weer op mijn werk ben een PDF maken van de beschrijvingen.