BNK vlijmen gras

Boren boren . . . We rijden niet met een X6 waar een dremel bij geleverd werd hoor :)
Net getest, en de 540size bearings passen perfect!

Oude brushed motor bearings = 1/8 x 3/8
wiellagers AE, losi,... = 1/4 x 3/8
Merk op hoe buitendiameter dezelfde is. Asso idler gebruikt 1/4x3/8, losi gebruikt 1/8 x 3/8. Dus compatibel.

1/8 = 3.175mm, dus daar is inderdaad ongeveer 0.2mm of iets meer speling over een M3 boutje.

Mochten er mensen (of andere RC-rijdende zoogdieren/reptielen/amfibieën) van plan zijn om op zondag 20 sept te gaan deelnemen aan de clubwedstrijd van TRC in Waterloo als voorbereiding (TRC rijdt ook op gras) ...
... ik weet het, weinig kans toe, maar ik zegt het effe omdat ik er mensen over hoorde praten op Stokrooie ...
... kunnen ze mij dat eventueel laten weten op voorhand?
Ik speel die wetenschap dan wel door naar die mensen.

Kwestie dat die mensen van Waterloo, die altijd maar een klein aantal piloten over de vloer krijgen, niet onverwachts te bikken moeten voorzien voor ne smak bijkomend volk.

niet teveel van voorstellen qua jumps.
Het is degelijk offroad want de ondergrond is niet platgebold maar er zijn maar twee minisukule jumpkes ... maar 't is GRAS.

parkoers wordt elke keer weer anders uitgelegd met halve buizen op een pasgemaaid grasveldje

foto's:
(foto's van de laatst gehouden endurance ter plekke, voormiddag strontregen)
TRC_endur_Offr_09_MichelRobijn

(foto's van een gewone clubwedstrijd)
TRC_090524

altijd rustige sfeer en goede ambiance
Waalse club maar doen altijd hun best om tweetalig te zijn.

denk dak daar wel heen ga alst inderdaad een beetje weer is dan he .
een trianing meer can nooit geen kwaad he

Och den Elvo heeft gisteren weer geplooid, hij was er weer niet in Arendonk...
Er was toch een beetje volk van den SRC maar ja ...

src

Mijn Fluffy Bummerkens zijn als een 'Army of Panache'!

altijd grappig om lezen hier, maar als outsider niet allemaal duidelijk, maar da's waarschijnlijk de bedoeling :-D

Wat Fluffy Bum, Dark Side en andere clans betekenen, heb ik al elders kunnen lezen, maar wat betekent eigenlijk 'SRC' ?

Back