BNK vlijmen gras

wat betekent eigenlijk 'SRC' ?

Moest ik het ni weten, ik zou gokken dat de S voor "Sissies" staat, omdat die altijd met talm-motoren rijden, en dan van panache spreken omdat hun regelaar op meer dan 3 staat.
Voor de C zou ik gegaan zijn voor "Choco's", hierjuist nogeens bevestigd door Elvo's post uit Moulin Rouge, gay-film nummer 1.
Wat het echt is, moet een SRC lid maar verklappen. Eerder stond er wel al eens de spaanse vertaling van SRC voluit op dees forum.

Scheten, Rutten en ... (laatste ben'k vergeten, maar 't is iets voos :) ... hetgeen tevens bewijst dat ik geen deel uitmaak van deze "harde" kern ... in hoeverre dat dat al zou kunnen als ge met ne Pred rijdt ;) )

Laatst bewerkt:
Scheet- en RupselClub, en in Fluffy Bum zit maar 1 SRC-lid (en rijdt dan ook met normale motoren), de andere leden (zie Chambrant etc.) halen wel veelvuldig de panache boven. SRC en Fluffy Bum/Dark Side/plooierside hebben in feite niks met mekaar te maken, SRC infiltreert maffia-gewijs in elke groep.

Het is Schijt- en rupselclub, en voor zover ik weet is Danny C. de oprichter, en is Elvo maar een zielige voorzitter of whatever, want die kan ni eens rupselen!

Wat zijn de doorslaggevende factoren? Volume, stank of beide?
De voorzitter kennende zal het waarschijnlijk vooral om het volume gaan.

Ik zal binnenkort de decibelmeter eens meenemen. :mrgreen:

[edit]message removed ;) ...

oepsie de peloepsie ...

effe Willy contacteren, zoals Flipside lager aangaf :) [/edit]

Laatst bewerkt:
Dan weet ge wat ge een Sinterklaas moet vragen: een FBA full race licentie voor volgend jaar!

En X-Factory heeft geen geheimen! Enkel dingen waar de wereld nog niet klaar voor is :-D

Back