Bouw Aalsmeerse Praam

Harm bij mij werkt die link wel hoor !
207368_RB_00_FB.EPS.jpg

Technische specificaties:

• Afm.:(l x b x h) 35 x 29 x 27 mmStekkersysteem:JR/FutabaVooruit/achteruit/rem:Ja / Ja / JaBelastbaarheid (1s / 30 s / 5 min.):60 A / 50 A / 35 AUitvoering:20 turnsBEC-gegevens:5 V/1 APermanente stroom:35 AKloksnelheid:1.0 kHzMotorbegrenzing (turns):20 turnsCellenaantal NiCd/NiMH:6 - 7Voedingsspanning:7.2 - 8.4 VGewicht:48 g

Harm bij mij werkt die link wel hoor !
207368_RB_00_FB.EPS.jpg

Technische specificaties:

• Afm.:(l x b x h) 35 x 29 x 27 mmStekkersysteem:JR/FutabaVooruit/achteruit/rem:Ja / Ja / JaBelastbaarheid (1s / 30 s / 5 min.):60 A / 50 A / 35 AUitvoering:20 turnsBEC-gegevens:5 V/1 APermanente stroom:35 AKloksnelheid:1.0 kHzMotorbegrenzing (turns):20 turnsCellenaantal NiCd/NiMH:6 - 7Voedingsspanning:7.2 - 8.4 VGewicht:48 g

is er iets mis met de afmetingen??? ik dacht door die smiley erbij.

Nee Luuk dat komt door dat er in de tekst tekens staan die hier op het forum voor een smilie staat dus met plakken van die tekst hier op het forum wordt het autometaties een smilie
volgens mij niks mis met dat regelaartje!!!

Nee Luuk dat komt door dat er in de tekst tekens staan die hier op het forum voor een smilie staat dus met plakken van die tekst hier op het forum wordt het autometaties een smilie
volgens mij niks mis met dat regelaartje!!!

oh zo, we gaan het zien, hij is besteld.

foto update

full

hij is nog niet helemaal perfect, bij de laatste foto is het met rood anders aangegeven. nog geen foto's gemaakt van toen dat weg was.
full
full
full
full
full
full
full
full

full
de plank met afgezaagde puntjes

Laatst bewerkt door een moderator:
op de foto lijkt de trimplank inderdaad vrij groot, maar als je het vergelijkt met de praam die 1 meter is valt dat heel erg mee.

Laatst bewerkt:
foto update

full
full
full
full
full
full

zo heel groot is de trimplank helemaal niet, en hij krijgt er alleen maar drijfvermogen bij hoor door die plank.
drijflichaam? we zullen er eens over na denken, ik betwijfel het of het nodig is hoor.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back