Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Rinus,
Je zal de tekeningen wel hebben maar ik vind het voordek wel erg klein of de opbouw erg groot.
Was je ook op de WSD? Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt, maar ik kan mij vergissen. Die Andre B. lijkt veel meer in balans als je het zo bekijkt.
grt
Hawser
Maak jij geen schrijffoutje je bedoeld toch zeker het achterdek want dat voordek zie ik zo niet zitten waar je die 1.5 Mtr vandaan moet halenhet voordek van de andre-b is met 1,5 meter verlengt.
Maak jij geen schrijffoutje je bedoeld toch zeker het achterdek want dat voordek zie ik zo niet zitten waar je die 1.5 Mtr vandaan moet halen
Mvg
Frederik.![]()
![]()
Hoi Rinus,
Je zal de tekeningen wel hebben maar ik vind het voordek wel erg klein of de opbouw erg groot.
Was je ook op de WSD? Ik heb het gevoel dat er iets niet klopt, maar ik kan mij vergissen. Die Andre B. lijkt veel meer in balans als je het zo bekijkt.
grt
Hawser
Dat is nu maar net hoe je dat lees heNee frederik hij schrijft het goed het voordek is met 1,5 meter verlengt zodat hij een wat spitsere kop kreeg is al tijdens de nieuwbouw gebeurd dat begrijp je wel toch hee
Mvg Rinus
Dat is nu maar net hoe je dat lees he
Als ik een schip verleng dan is dat dus een bestaand schip
Waar ik dus een stuk tussen zet
En als het al langer is bij de nieuwbouw dan is het gewoon zo gebouwd en dus NIET verlengt hoor![]()
![]()
![]()
Mvg
Frederik
ps dan is het dek dus langer en zodoende niet verlengt toch