Bouw AHTS Mustang / Viking

Zooo Frederik da's flink aan de prijs en dat is het me niet waard moet wel een mooi model worden maar moet ook wel een beetje betaalbaar blijven als je begrijpt wat ik bedoel

Mvg Rinus

Zooo Frederik da's flink aan de prijs en dat is het me niet waard moet wel een mooi model worden maar moet ook wel een beetje betaalbaar blijven als je begrijpt wat ik bedoel

Mvg Rinus
Ja dat begrijp ik wel
Diz zijn restanten van een draaierij
Die van die transportbanden maken voor vliegvelden etc etc
Maar helaas ze draaien het zelf niet meer word nu kant en klaar aangeleverd
Dus is dat ook weer verleden tijd
mvg
Frederik

mooie plaatjes!

nu kan ik ook gelijk zien waarom de stuurhut van de Mustang en de Viking naar mijn idee anders leken dan die van de
Andre-B, Meander, Dutch Power etc etc.
dacht al dat het aan de ramen lag maar nu is duidelijk te zien dat die van de Mustang dieper zijn dan die van de
Andre-B

verder al een mooi model aan t worden, wacht met smart op meer.

Bouw Mustang

Hallo allemaal

Van het weekend weer aan de mustang verder gegaan door de weeks lukt het me gewoon niet met ook nog een kleine verbouwing thuis dus aangewezen op de weekenden.
Gisteren de romp klaar gemaakt voor epoxy en vandaag in de epoxy gezet met een dunne glasmat voor de stevigheid leek me wel zo raadzaam.

full

full

Ook nog een poging gewaagd om de roeren te maken en moet zeggen zijn aardig gelukt al zeg ik het zelf moeten nog wel worden bijgewerkt want de binnenste roeren moeten iets korter worden.

full

heb ze van messing gemaakt met een mal als buigmal en moet zeggen werkte perfect als ze straks klaar zijn worden ze nog volgegoten met epoxy en ze kunnen alles aan.

groeten Rinus

Laatst bewerkt door een moderator:
Bouw Mustang

Help,

Is er iemand die mij wil helpen met het vervaardigen van de rol voor in mijn Mustang ben zelf niet in het bezit van een draaibank dus ben nu afhankelijk van iemand met een draaibank en een beetje in de buurt zou wel prettig zijn.

Groeten Rinus

Bouw Mustang

Heb al een tijdje niet op het forum wat van de vorderingen laten zien wel nu een update en wat ze zeggen foto's zeggen meer als woorden

full

full

full

full

full

full

full

Tot zover de update het is nu een varend model en de prestaties vallen niet tegen

Hoi nee hoor blijft de mustang uit zierikzee met de rus heb ik niets

groet rinus

Okee mooizo. Vind het Jammer dat ze verkocht is, weer 1tje die we waarschijnlijk nooit meer in Nederland zullen zien:(

Zeg nooit nooit.
De Louise v/d Wees daar had ook niemand meer op gerekend. Heeft jaren achter de "de Boer" vloot gelegen voor oud vuil. Er komt een koper, er komt een nieuwe kar in wordt verkocht en nu vaart ze weer in NL.
Het balletje kan dus alle kanten op rollen.

Zeg nooit nooit.
De Louise v/d Wees daar had ook niemand meer op gerekend. Heeft jaren achter de "de Boer" vloot gelegen voor oud vuil. Er komt een koper, er komt een nieuwe kar in wordt verkocht en nu vaart ze weer in NL.
Het balletje kan dus alle kanten op rollen.

Ja maarja de Isa vaart al rond op de Caspische Zee, Dutch Power wordt nieuw gebouwd en verdwijnt ook die kant op samen met de Isa. Nu de Mustang verkocht naar Rusland en vraag me echt af als die ooit nog eens terug komt. Ben ook benieuwd wat ze gaan doen met de Dutch Pearl. Nouja je hebt wel gelijk. Ik zie wel wat er gebeurd!

Dutch Pearl gaat met de Svanen werken in Ierland hoorde ik pas geleden. Vermoedelijk voor een windmolenpark op te bouwen.
Waarschijnlijk voor twee jaar.

Een van de vloot is al in het klein in aanbouw of net af, dus helemaal verdwenen zijn ze niet. Blijven mooie schepen.

Vind hem er erg mooi uitzien. Ben benieuwd naar meer.
Keep up the good work!

Heb je ook al iemand gevonden voor je rol achterop?

Een van de vloot is al in het klein in aanbouw of net af, dus helemaal verdwenen zijn ze niet. Blijven mooie schepen.

Vind hem er erg mooi uitzien. Ben benieuwd naar meer.
Keep up the good work!

Heb je ook al iemand gevonden voor je rol achterop?

Ja heb al wel iemand die hem voor me wil draaien maar heb nog niet de tijd gehad om een afspraak te maken is ook niet niet echt in de buurt hij zit in hillegom

Bouw Mustang

Van de week even een bezoek gebracht aan collega bouwer wiggie (William) die voor mij de rol in de kont heeft gedraaid nogmaals daarvoor mijn hartelijke dank hij is perfect gelukt

full

full

full

Groet Rinus

Back