Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi Bart, ik ben er achter dat het probleem bij mij ligt,
ik heb een nieuwe computer met windows 7 64 bits en dat in samenwerking met adobe flashplayer werkt dus nog niet met een 64bits browser als Internet Explorer.
Stephan , het is opgelost! de browser van Widows 7 =64bits en die kan de filmpjes niet aan.
Nu zitten er in Windows7 nog een oude I.Explorer in de map C:\Program Files (x86)
en die werkt dus nog wel met de youtube filmpjes !
Ik type dit even voor de mede Forum gasten en dus ook voor je vader, dan kunnen die zonder problemen ook blijven kijken naar die mooie filmpjes van jou! Voor het gemak heb ik een snelkoppeling op het buroblad gemaakt van iexplorer.exe en hernoemt naar explorer 32 !
De stuurhut gaat trouwens mooi langzaam op en neer , Mooi werk !!!!
Ik heb naast mij motortje een printplaatje zitten. Deze is van Robbe en is een schakelaar. Kan het zijn dat het daarin zit dat hij zo nu en dan afslaat, of is het mogelijk dat de kabel naar het motortje te dun is.
Dat werd me gister verteld. Het is stereo kabel (uit de hubo) en er loopt 2 volt doorheen.
Zou het graag oplossen, dan is het nog leuker, ipv stotterend naar boven en naar beneden te gaan.
Volt (spanning) loopt niet, stroom wel. Bedoel je 2 Ampère? Van belang is het vermogen (=spanning x stroom in Watt). Ik weet niet voor welk vermogen stereokabel is, maar als je het vermogen weet, kan iemand met wat meer elektronica kennis je wel vertellen wat dan de minimale draaddoorsnede in mm2 moet zijn.
Als ik op je foto de bedrading ziet,lijkt het het mij niet dat je bedrading te dun is,als ik het goed zie zijn die twee zwarte kapjes van een relais,nu is een relaisschakeling op zich wel betrouwbaar maar ik zou zeker deze ook eens goed nakijken,kunnen ook slecht contact maken en dus haperen!
Ben ook maar amateur maar valt te proberen.
Het werkt trouwens wel realistisch,SUCCES!
Allereerst wil ik zeggen dat het een mooi schip is. Ik heb het in levende lijve mogen zien in Goes en mijn complimenten. Het kan zijn dat de print stoort door de motor die er naast ligt. Je kan kijken of je de servo kabel kan ontstoren door een ferrietkraal. Kabeldikte is geen punt, gezien de stromen die er door heen gaan. Vaak storen de magnetische velden van de motor de electronica, daar zal hem de kneep zitten.
Heren bedankt, ik ga al het genoemde eens uitzoeken.
zal eerst eens proberen de printplaat iets verder weg te zetten, kabel genoeg.
En Ad, klopt mijn fout, de ampere waren ook niet gek hoog, ik zal het weekend eens thuis kijken hoeveel het precies is.
Ron, Bedankt voor het compliment. Vond het jammer dat ik de stuurhut toen nog niet werkend (van afstand) had. Maarja kan niet alles in keer doen en dat moet ik ook niet willen, dat werkt toch niet.
Als ik het goed begrijp is het een soort van klem die je over de kabel heen zet. Ga ik daar eens naar opzoek.
als hij het goed doet wanneer je de motor rechtstreeks stroom geeft,gewoon 2 draadjes vanaf de accu.
dan weet je iig dat het niet aan de motor ligt. zo kun je dingen uitsluiten !
Dat is al gebeurt nog voor dat ik de schakelaar er tussen bouwde. Direct op de accu gezet om de vertraging te bepalen. Dus daar ligt het niet aan, maar evengoed bedankt.
niet direct een tekening van die, wel een kartonnen mal, deels.
Die bij de foto's staat was een "ik probeer wat en zie wel waar het strandt" grijper.
Alleen van de bak heb ik een malletje.
De maten>>
7 cm breedt, en totale hoogt 13 als ie open staat. waarneer die dicht staat is die 10 cm lang.
Ik ben bezig om een andere te maken, heb een tekening gemaakt maar of die werkt weet ik nog niet, die moet ik eerst eens proberen. Die op de foto's staat heb ik moeten verzwaren op het scharnierpunt anders ging ie niet goed open.
wat voor een plamuur heb je ijgelijk gebruikt???
ik en me opa willen dat graag weten want de achterkant is bijna klaar aleen beetje bij werken en plamuren en ik ben nu ook beezig met de spanten voor bb en stb en de kop schroef dus het vordert al goeed tt nu toe
oke en de verf is dat gewoone verf die je op de bunkers halt want daar zeggen ze dat het aleen voor op ijzer en staal is dus dat brengt mij nogal in twijfel