Allereest allemaal dankjewel voor de reacties. Het gaat allemaal misschien beetje snel maar dat komt (zoals eerder vermeld) omdat het nog foto's zijn van 2 jaar geleden. Nu Vaart hij al en proefvaart was zeer geslaagd. Ook dit komt op het forum.
@ meneer F.van.Gent,
Wat nu nog op de foto's staan is nog de beginbouw. Inmiddels staat er een servo in me stuurhut voor mijn mast (die is klapbaar) ik wil het wel nog bekleden maar kan het niet overal in de hut waarmaken. In de woning word een probleem want daar staan tegenwoordig me regelaars, foto's volgen nog hiervan.
Ik ga verder met het verslag waar ik gebleven was en die foto's komen er dus ook nog vanzelf op de staan
@ Pergotje,
Dat klopt ja hij zuigt het van onder aan en stuwd het in een vloeiend kanaal door naar de zeikant. Zijn idd 2 aparte compartimenten ivm het beduget van 2 jaar geleden. Aan de hand van welke kan ik op wil zet ik stroom op de motor.
@ Smit Hunter/Happy Hunter
Al sinds ik in de planning was, varen me ouders op de Ora et Labora 80x8,20 21 jaar geleden is deze over genomen van me opa en oma.
@ Pietie
Voordat er ook maar enige vorm van detail dingen erop zijn gezet heb ik alles bewerkt met impregneer hars, dit geschuurd en in de grondverf gespoten, hetzij grijs of wit. Verder schilder ik alles met de hand. En hier en daar is het dan idd zo dat het een en ander afgeplakt moet worden maar dit probeer ik wel zoveel mogelijk te mijden. Demonteren doe ik niet dat is niet te doen haha.
Bouwt u de grijpers zelf?
Op
Picasa Web Albums - sjlesage Staan een aantal albums van mij waaronder me schip uiteraard maar ook een grijper (nog niet af) die ik heb gemaakt en waarmee we mijn 1e schip aan het lossen zijn.
@ Brandaris
Foto's staan op bovenstaande link en filmpjes van proefvaart (en) staan onder corstephanmodelbouw op youtube.
@ Vwforum
Nu vandaag de dag ben ik er 2 jaar mee bezig, maar dat zijn dan doordeweek een paar uurtjes en soms een weekend (complete dag) als ik thuis ben, ga ook nog graag naar boord en kan dan niet bouwen.