Bouw Cat CT660 truck met Nooteboom euro pendel-x interdolly 3-smalbed-6 dieplader

Wow dat wordt een aardige truck Charlotte, mooi die spiegels en de antennes:koud::koud:

Dank je wel Piet, ja dat materiaal is echt goed spul.
Dank je Marcelinets en Arjan.

groetjes, Charlotte.:bye:

Heb hem in het echt gezien in Ede !!!! Bedankt dat je hem had meegenomen
en voor je uitleg :)

Fotoreportage van Ede staat op het MBVP forum.

Nog bedankt Johan.
Na een drukke tijd weer wat tijd gekregen om verder te gaan.
Ben nu gestart met de inrichting van de Cabine.
....hierboven is te zien dat de stoeltjes van ScaleArt geplaatst zijn op de onderplaat van de cabine,ze waren iets te laag,dus een messing blokje er onder geplaatst,en het popje van de walking dead geplaatst op de stoel na wat aanpassingen....
....daarna de bijrijder geschilderd en op de bijrijders stoel geplaatst en ook de verhoging van de stoelen en omgeving geschilderd, de rest wordt bekleed ....

Dank je wel Marco en iedereen voor de "leuks ".
...weer iets verder :
...hierboven zie je de-soldeer litze, dit heb ik gebruikt om de veiligheidsgordels te maken ...
...zoals je hierboven kunt zien,ook heeft Maggie een veiligheids vest gekregen....
...close-upje van de bevestiging....
...en na het schilderen van de gordels en het aanbrengen van de vloer bekleding...

Groetjes, Charlotte.:bye:

Mooi geworden Charlotte, nu nog een riem voor de hond anders zit hij/zij tijdens het remmen tegen de voorruit.

Ideaal om dit ook te gebruiken denk ik als spanbanden voor trailers?

Hallo Ben,

Ik denk dat het soldeer litze niet geschikt is voor spanbanden, zeker niet als je de lading "echt" wil vastsjorren, dan rekt het soldeer litze uit en wordt het smaller. :( :(

Voor veiligheidsgordels is het soldeer litze wel geschikt, wat die worden niet echt "strak" aangetrokken.

Hallo Ben,

Ik denk dat het soldeer litze niet geschikt is voor spanbanden, zeker niet als je de lading "echt" wil vastsjorren, dan rekt het soldeer litze uit en wordt het smaller. :( :(

Voor veiligheidsgordels is het soldeer litze wel geschikt, wat die worden niet echt "strak" aangetrokken.

Bedankt voor de goede tip.. wat zou je wel als spanbanden kunnen gebruiken om lading goed vast te zetten want ik zie wel eens mensen rijden met van die mini spanbandjes er om in vel orangje kleur. Ben benieuwd of iemand weet wat dit voor spul is...

Dank jullie allemaal,
Geen punt Opa Will.:koud:
Nog even over de litze,als deze permanent als spanband gebruikt wordt kun je hem laten volgenzuigen met 10 sec lijm en uit laten harden,of met een klein beetje soldeertin.
Dan blijft de brede vorm wel bestaan, wel veel werk natuurlijk.

Back