In de filmpjes, staat dat er 4 balast torens zijn die je over 6 plaatsen op het dek kunt plaatsen. Die zullen later ook gevult worden met water. Aangezien het een schip zal worden van 2,75 meter lang 70cm breed en 15 cm diepgang, zal er in iedergeval genoeg ruimte overblijven. De meeste electronica zal in de main tower komen, waar naar ik de bedrading naar de motoren servo's etc zal laten lopen. De torens worden ongeveer tussen de 28 en 32 cm hoog. Ik heb al op een eerder tijdstip gebrobeert met de infuus zakken, maak dat gaat te veel klotsen en heen en weer waardoor je uiteindelijk te veel slagzij gaat maken. Aangezien het een afzinkbare ponton is, zullen er zowiezo vaste tanks in komen. Ik zit te piekeren om 4 40 liter tanks te gaan fabriceren. 275x70x15=288,75 liter. en 4x40=160 liter dus dat wordt geen probleem, en dan houdt ik in totaal 128 liter aan electronica en machinaale ruimte over+ de ruimte in de main tower. Aangezien ik op dit moment onzettend druk ben met school moet ik helaas medendelen dat de bouw stil zal liggen, maar ik zal jullie op de hoogt houden van allen ideeën, en fisieke vooruitgangen.
mvg lisanne