kijk hier even, meschien helpt dit :
scheepsmodelbouw is mijn hobby.nl [Spreek je Moerstaal.nl]
scheepsmodelbouw is mijn hobby.nl [Spreek je Moerstaal.nl]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je meteen een smoesje om de torens NIET verplaatsbaar te hoeven maken.
aantal grote problemen zie ik toch wel langzamerhand door ons opgelost worden, echter van Lisanne en consorten inderdaad weinig commentaar![]()
Dat bedoel ik ook,. Iedereen wil graag zien dat dit toch op de één of andere manier toch van de grond komt, je leest gewoon bijna 5 pagina's met antwoorden op mogelijke problemen die voor kunnen komen bij submersible's,
Maar zie van de TS toch weinig initiatief om wat te gaan doen,
hallo bert
nu moet je me eens uit leggen waarom de ruimte waar de infuus zak in komt te liggen water dicht moet zijn ????
het water komt IN de infuus zak niet er rondom heen hoor
en infuus zakken kunnen niet klotsen als ze vast liggen
gr raf
hallo bert
nu moet je me eens uit leggen waarom de ruimte waar de infuus zak in komt te liggen water dicht moet zijn ????
het water komt IN de infuus zak niet er rondom heen hoor
en infuus zakken kunnen niet klotsen als ze vast liggen
gr raf
@rovman: vandaar dat ik voorstelde om infuuszakken te gebruiken, die hoef je niet te ontluchten.
Als er een toren lek gevaren wordt zal er water uit lopen waardoor het drijfvermogen toeneemt
Bas, deze snap ik niet "als er lek wordt gevaren zal er water uitlopen waardoor het drijfvermogen toeneemt"?Op de Mighty's zijn de casings altijd volledig gevuld met water tijdens het afzinken als veiligheidsmaatregel. Als er een casing lek gevaren wordt zal er water uit lopen waardoor het drijfvermogen toeneemt en het schip in theorie weer op komt drijven. Hiervoor zijn ook in het voorschip enkele tanks voor deze reden opgenomen.