Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
OK, dat kan ik dus niet verder vooruit plannen.Hoi Maarten, je moet kijken naar het mAH vermogen van de batterij/penlite. Een oplaadbare batterij van heeft rond de 2700 mAH dan kan je wel een tijdje rondrijden met je heftruckje.
omdat het origineel ook achterwiel aandrijving heeft.Hoeveel ruimte heb je en wat voor motor wil je gaan gebruiken.
Waarom niet op de voor wielen aandrijven
Ik heb idd weinig ruimte. Zoals het achterwiel nu is opgebouwd vraagt die veel draairuimte. Als ik de motor evenwijdig aan het draaipunt kan maken denk ik dat die minder ruimte vraagt. En zo was het origineel ook opgesteld.Ik ben bang dat je weinig ruimte heb in het achterwiel aangezien deze ook moet sturen.
Als ik meer ruimte in het motorcompartiment heb kan ik gemakkelijker de plaklood aan de wanden bevestigen. Het origineel had ook last, die kwam met sommige lasten ook van de grond.Daarbij als je iets op de lepels heb is de kans groot dat je je kracht en je aandrijving minder doet.
Heb je hier een plaatje van weet niet precies wat je bedoeltMicro motor (n20) in het wiel plaatsen en de motor met het wiel laten sturen met een ideetje
Is dat zo'n gele? Of heb je hier ook een plaatje van.Haakse motor met overbrengineb heb ik ook hier liggen is vrij lomp voor wat jij der mee wil gok ik zo
Zoals ik hierboven heb aangegeven hoop ik:Hoi Maarten, kan je niet beter uit een andere band maken met dezelfde diameter zodat deze weer op jouw motor past.
Dank je wel Ron.Hallo Maarten,
U heeft een serieuze uitdaging met de van Gend en Loos heftruck, gezien de beperkte ruimte....leuk om te volgen succes!!
Groetjes Ron
Daarbij als je iets op de lepels heb is de kans groot dat je je kracht en je aandrijving minder doet.