Johan, klopt, deze wielen zijn wat groter (ongeveer 5mm) dan de originele, opstijgen moet inderdaad van niet te hoog gras anders blokkeren de wielen toch. Mochten ze het toestel toch te dicht op de grond houden kan ik altijd nog iets anders verzinnen. De ruimte tussen de latjes waar geen wielen zitten ga wik weer opvullen met piepschuim (of depron) om de gaten wat kleiner te maken.
De vooruitgang voor nu (grondspeling 33 mm)

even tegen elkaar gehouden voor het idee

Zo de wielkappen in vorm schuren en het staartdeel afmaken. Iemand tips om het richtingroer wat extra stevigheid te geven? Wordt alleen aan de rand gelijmd en lijkt me best kwetsbaar..
-edit- ik weet het, er zit een flinke jaap aan de rechterkant in de neus, helaas was dat al zo. Ik hoop genoeg schuim over te houden op andere plekken om het te repareren.
De vooruitgang voor nu (grondspeling 33 mm)

even tegen elkaar gehouden voor het idee

Zo de wielkappen in vorm schuren en het staartdeel afmaken. Iemand tips om het richtingroer wat extra stevigheid te geven? Wordt alleen aan de rand gelijmd en lijkt me best kwetsbaar..
-edit- ik weet het, er zit een flinke jaap aan de rechterkant in de neus, helaas was dat al zo. Ik hoop genoeg schuim over te houden op andere plekken om het te repareren.
Laatst bewerkt: