Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
de genua module zet via een switch het zeil in de stand "bakboord; midden ; stuurboord"en door de knuppel of schuif op de zender kun je hem dan trimmen.
Dit gebeurt door de rondloop die je wilt maken onderdeks.
al deze standen kun je op de print in de zender doormiddel van potmeters instellen.
mail even je email adress naar js.kraak@quicknet.nl, dan mail ik even de beschriving van dat module en je zult begrijpen hoe dit werkt.
ook is er een site: Tipps waar de beschrijving van de besturing van een model genua staat.
op jouw zender is de stelweg niet electronisch instelbaar.
Dus die adapter van simprop lijkt mj de juiste weg.
Als je dan een fok wilt gebruiken, gewoon dit modul er tussen en de winch is ingesteld in een kleiner weg.
Bedankt Jan! Ik had al een vermoeden dat ik van jou antwoord ging krijgen![]()
je kunt het module ook gewoon plaatsen met en de pulsdraad en schakellaar om te schaken tussen een langeschootweg of een korte.
Dan hoef je het er niet steeds er tussen te plaatsen.
gewoon de ontvangerpuls en naar het module en naar de schakelaar, en ook de uitgang van het moule naar de schakellaar.
Dan de middenpoot van de schakellaar naar de winch.
Ik hoop dat je deze uitleg begrijpt , anders moet ik er even een foto bijvoegen.
Ik denk dat ik het begrijp, je bedoelt dat ik een schakelaar tussen de module en de winch kan plaatsen zodat ik maar een knopje moet de verzetten om tussen de twee te schakelen. Dat zou wel handig zijn maar hoe dat precies moet weet ik niet goed (elektronica is niet m'n sterkste). Dus een foto mag altijd
Groet
Open snijden opvullen met epoxy goed laten uitharden en dan bobeltje wegschuren dan pas je romp plamuren en schuren, anders zit je met een zachte plek waar geen epoxy zit.
Ik zit wel met hier en daar een blaasje onder de glasmat die ik er maar niet uitkreeg tijdens het verwerken. Wat kan ik hier het beste mee doen? Schuren en plamuren?
Grt