Bouw je eigen BMW

Cheeta zei:
ben benieuwd hoe ze de kap doen,, die kunnen ze moeilijk in stukjes knippen,,

die zal wel als megaposter midden in het blad zitten, zodat je hem nog in elkaar moet vouwen. :)

nee die moet je met deze soldeerbout nog ff in mekaar solderen

diversen_119_403.jpg

whahahahahah ja, en hoe doen ze dat eigenlijk met servo's en andere elektronica dan? moet je dat ook solderen? (zie hierboven)

Ik denk dat er wel een aantal nuttige dingen voor ons inzitten:
-veringen/demper: Maybe niet zo goed, maar leuk voor driften!
-banden: zonde van je eigen banden om een burnout te maken
-motortje: als je eigen motor even openlicht heb nog iets voor tijdelijk
-velgen: 4velgen voor maar 1,95(p/st) met inserts en band (ook zulke goedkope velgen gehad??)
-kap: voor 10euri een kap! Niet duur dus.
-uitlaat: altijd handig als reserve, of voor ombouw naar knalpijp :lol:

Truster zei:
Ik denk dat er wel een aantal nuttige dingen voor ons inzitten:
*knip*
-uitlaat: altijd handig als reserve, of voor ombouw naar knalpijp :lol:

http://www.bouw-je-eigen-bmw.nl/presentatie.pdf zei:

ombouwen is dus niet nodig

ja sommige dingen zijn wel leuk gewoon een beetje experimenteren lekker donuts doen met die banden, kijken wat voor kwaliteit van die body is. (dus gewoon lekker spullen slopen)

een soort braniac met rc stuff :D
greetz florian

deze auto is volgens mij gelijk aan zo'n nieuwe protech nitro on-road, niks nieuws dus, eigenlijk slechte herhaling op dat spotje van die opel astra nitro... wat zogenaamt 70 reed

dus ze liggen ook bij de bruna die spullen >?< die kun je daar dus ook los kopen . en als goed snap liggen er nu velgjes in de winkel > is er ook schema wanneer iets uitkomt >

ja dat schema is er, die krijg je namelijk gratis bij het laatste nummer

jeff zei:
ja dat schema is er, die krijg je namelijk gratis bij het laatste nummer
laatste nummer :D , ok dan is hier de conclusie, niet kopen die crap!!! :hammer:

Ik ben dus wel aan het rond kijken voor een auto en zag deze reclame ook. Het lijkt me erg leuk om zelf zo'n wagen helemaal in mekaar te zetten en daarom trok deze reclame me ook zo. Daarna eens rond gaan kijken op internet en kwam dus ook bij dit topic uit. Conclusie dit ga ik dus niet doen. Maar hebben jullie misschien advies voor een leuke auto om zelf in mekaar te zetten waarvan de kwaliteit dan toch wel iets beter is als deze???

wil je een benzine auto of een elektro? nou ja ... in beide gevallen zou ik gewoon een bouwpakket van tamiya kopen, die zijn van goede kwaliteit en je kan ze ook nog helemaal tunen

Wil voor een benzine auto gaan.

Heb je misschien een goede link naar een site waar ze tamiya aanbieden???

Mike82 zei:
Wil voor een benzine auto gaan.

Heb je misschien een goede link naar een site waar ze tamiya aanbieden???
mybe de " local store bij jou in de buurt" kan je helpen, tamiya bouwkits zijn er wel, en daarvoor meer info op www.rez.nl

had zitten overwegen om de setjes te halen wielen insert.enz maar toch niet gedaan :P

Kan iemand mij uitleggen hoe ze het met de motor gaan doen ? Die krijg je toch niet voor 10 euro ? Ik denk dat ik de nummers met de interessante onderdelen wel eens ga kopen .

De motor ontvangt u bij de afleveringen, zonder extra kosten.

Dat las ik op hun site , bedoelen ze hiermee dat je hem voor 10 euro krijgt ? WOW ! :D

niet weer he,,,, lees het topic nog eens door, er is al meerdere malen
gezegt dat je de motor enkel krijgt als lid bent, en de motor dus niet in
de winkel verschijnt. Was ook met die nitro racer.

vriendelijke groet Jon

Ik heb 4 boekjes ervan gekocht voor de banden en velgen , die waren wel zo goedkoop ;)

En die dvd is in het duits , LOL Montieren sie die reifen

Freek

en is het wat? die banden en velgen? of is het zoals eerder in dit topic: 'Ik kan er 5 min. mee rondrijden voor dat ze helemaal op waren'

de auto is trouwens een tunder tuger nog wat... best goede auto maar je kan beter iets anders kopen voor die 900 euro

Back