Bouw je eigen BMW

Ik ben een leek op het terrein van rc modelbouw. Dit pakket leek mij een mooie gelegenheid om met gespreide kosten een leuke auto te bouwen. Ik ben op internet nog wat verder aan het zoeken geweest en kwam dit tegen.

http://www.modellbau-zeller.de/prod...g_458&osCsid=fe09cfb9432f055d6facce1424d2455b

Dit is dan wel een rtr model maar volgens mij is ie verder hetzelfde. Behalve de prijs dan. Bouwpakket ong 850 euro en deze 276 euro.

Dat er een prijsverschil is vind ik normaal want het is toch een soort curcus maar zoveel dat is wel te gek.

Graag reactie.

Je krijgt er als je abonnement neemt wel een gereedschapskist (uit China!) erbij... :?

Een keer knijpen of schroeven en alles breekt af! :lol:

Hannes, als je een auto wilt koop dan iets fatsoenlijks voor een veeeeel lagere prijs in een hobbyzaak, informeer daar eerst naar hoe en wat geschikt voor je is.
Als je er een cursus bij wilt kun je je aanmelden bij een club, daar kun je hulp krijgen van verschillende mensen, zoveel als je wilt ;)

ja me eens enne een club erbij is zelfds nog goedkoperals aleen die auto.
o ja de wieltjes (deel1) heb ik wel gekocht voor 7,80 voor 4 wiele :)

maar zijn die banden een beetje te rijden voor op een parking? gewoon voor een paar keer ofzo?

En wat is de vorm waar de wielmeenemers in gaan?

bedankt

ja hoor prima wieltjes en het zijn gewoon 8 hoe(of was het 6) kige velgmenemertjes [ast wel denk ik

Volgens mij kopen die mensen van dat blad gewoon een hele hoop van die autos in, schroeven ze uit elkaar en stoppen de onderdelen in dat blad :? maarja winst hebben ze wel

Ik zelf ben een van de beginners die dankzij de nitro racer in dit wereldje terecht is gekomen. Die wagen is bijna af en heb behalve door het blad en door het bouwen veel geleerd, maar voornamelijk doordat ik me er verder in ben gaan verdiepen.
Maar heb er opzich geen spijt van dat ik dat zo heb gedaan, echter dit bmw verhaal gaat me iets te ver. Die van dat nitroracer blad loopt na 60 delen al (nu ong bij deel 50) en de bmw zou 90 delen nodig hebben. Dat ding wordt dus nog eens 400 euri duurder dan de nitro racer.

Als ik zelf een wagen nu zou kopen dan zou ik waarschijnlijk geen kyosho pureten alpha II kopen, maar ach je moet toch ergens mee beginnen :-p, en ik weet er dadelijk tenminste wel wat van af, al is het maar omdat ik ondertussen al een dik halfjaar hier mee lees :p

Roy

ik heb de banden ook maar even gekocht! prima banden met veel profiel en goeie inserts, y-spaak velgen (chrome is het niet!! gewoon grijs kleurig)

Vraag niet wat die vrouw dacht achter de winkel balie :? die snapte er niks van...is er 1 een cadeautje.

Maar prima banden....

Ik heb hier een kennis van me vader is overgehoord, eerst dqacht ik ach zal wel weer onzin en zal wel niks zijn maar blijkbaar toch wel... intresant

wat kost nou eigenlijk 1 zo blad waar te krijgen en hoeveel delen zijn er al geweest ?

er is zover ik weed (en dat weet ik zeker) 1 deel geweest en normaal kost een deel een 10e! (9,95)

nielsnvdh zei:
Ik heb hier een kennis van me vader is overgehoord, eerst dqacht ik ach zal wel weer onzin en zal wel niks zijn maar blijkbaar toch wel... intresant

wat kost nou eigenlijk 1 zo blad waar te krijgen en hoeveel delen zijn er al geweest ?

bedoel je om de bandjes te kopen??

CEN TR4 zei:
ik heb de banden ook maar even gekocht! prima banden met veel profiel en goeie inserts, y-spaak velgen (chrome is het niet!! gewoon grijs kleurig)

Vraag niet wat die vrouw dacht achter de winkel balie :? die snapte er niks van...is er 1 een cadeautje.

Maar prima banden....
:P wat doe je met de bladen>? doorverkopen? :wink:

Back