Bouw je eigen BMW

ze liggen al bij het oud papier. Ik heb nog wel een cd voor wie wil :P :P
En nog 4 ALU behuizingen voor de schokdempers voor wie wil....4 euro alles :P :P... haha wil vast niemand :P

om even op het motorje terug te komen,
die krijg je dus in onderdelen,
komt de complete motor op iets van €90 uit, kan je dus beter een nieuwe hpi motor kopen :idea:

hier ook aangeboden : 4 aluminium schokdemper behuizingen :wink: achja je kan wel zeuren over kwalitijd, maar voor nog geen 8 euro mag je eigenlijk niet zeuren :wink:

Hey,

Ik ben ff zo gek geweest om uit te rekenen wanneer het laatste deel uitkomt (en nee, ik heb het goed uitgerekend :P)
Laatste deel komt in: 30 JUNI 2007 UIT :S :S :S :S :S :S 8O 8O 8O 8O 8O 8O. Je bent dus een kleine 2 jaar bezig om die auto te bouwen :S.

Angelo

alleen deze opmerking
Zolang de voorraad strekt!

Ik ben het gaan navragen.
Omdat ik me dus wilde aboneren op die BMW van TV kwam ik dit forum en dus ook deze post tegen.

Nu heb ik voor deze optie gekozen, incl. verzendkosten ben ik zo toch nog zo'n 400 euro goedkoper uit en kan zelf het tempo bepalen.

De voorraad slaat alleen op het eerste deel, zij zetten een comnplete auto voor je opzij waarvan ze je de onderdelen opsturen zodra jij ze wil hebben.
Bij het laatste (12e) deel kun je met je auto naar hun toegaan om een body uit te kiezen (ongespoten) + 1 gratis kleur. Ze kijken je auto na (of jij hem goed gebouwd heb) en je krijgt een cursus afstellen en starten.

Al met al voor een beginneling denk ik de beste optie, zeker omdat ik niet in 1x het hele bedrag neer wil leggen.

Die BMW leek me wel leuk en ik heb GVD net me broertje dat kaartje voor een abo op de post laten doen!! Nu zit ik weer aan een opzegtermijn vast van 6 weken! Ik voel me nu zó dom:(

Maar ja ben nie voor niks een newbie;)

BertjeDH zei:
Die BMW leek me wel leuk en ik heb GVD net me broertje dat kaartje voor een abo op de post laten doen!! Nu zit ik weer aan een opzegtermijn vast van 6 weken! Ik voel me nu zó dom:(

Maar ja ben nie voor niks een newbie;)

Geef je broertje tog de schuld! Daar heb je ze voor :P

Dat is waar ja! *roept zijn broertje...wacht even...PETS slaat hem op zijn achterhoofd en voelt zich opgelucht!*

Gelukkig bespaar je nog een hoop als je nu opzegt, de extra kosten voor de eerste paar delen verdien je wel terug doordat je uiteindelijk minder uitgeeft :wink:

Het kost me zelfs niks. Het is wettelijk vastgelegd dat je 14 dagen hebt om je te kunnen bedenken. Ben dus op tijd!!:D

De mensen die zulke abb. bedenken zijn echt ziek in hun kop.. De beginnende Rc racer trapt dus al snel in die kut reclame... Maja idd zoals jullie zeggen reken het is uit!! echt ziek... 800/900€ en 2 jaar bouwen... Dat zal veel rc'ers niet meer motiveren als ze al een half jaar aan het bouwen zijn en eigenlijk nog steeds niet veel vooruitgang zien!

Zulke mensen die deze dingen bedenken moete ze maar is lekker veel flitsen... weet ie meteen hoe het voelt om genaaid te worden...

maar voor de mensen die het abb. gekocht heeft.. sterkte! eneeh ik zou terug gaan naar de winkel waar je hem heb gekocht en de man / vrouw achter de kassa zoenen... want als er genaaid word moet je zoenen ook! :lol:

greetzzz

Een dag het circuit niet gezwart , is een dag niet te hard

Daarom ben ik ook blij dat ik ff ben gaan rondzoeken op internet! Die van RC World is voor mij veel interressanter omdat ik daar zelf het tempo bepaal. Ik weet dat ik wat meer betaal, maar hebt er voor over!

toemen modelbouw heeft nu precies de zelfde auto zoals je hem via de 90 delen van hett tijdschrift kan kopen ook in de winkel te koop voor 290 delen RTR. Hierbij ben je dus 600 euro goedkoper uit. je zou er meteen 3 willen kopen :lol: :lol:

Zij deden dit ook bij de nitro racer van deagostini.

succes met bouwen iedereen die toch met de bmw via de tijdschriften is begoonnen

Dit wou ik even laten weten....

laterssss

serpent950-r zei:
De mensen die zulke abb. bedenken zijn echt ziek in hun kop..

In tegendeel zelfs! Hele slimme actie dit! Dit is de manier om geld te verdienen, kijk maar hoeveel mensen het wel leuk vinden...

Back