:lol: www.rctech.net/events/chicago2003/index9.shtml :lol:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
pinty zei:Nog een beter idee: koop 4 x deel 1. setje banden en velgen en inserts voor maar 8 euro :lol:
philippefeij zei:pinty zei:Nog een beter idee: koop 4 x deel 1. setje banden en velgen en inserts voor maar 8 euro :lol:
Whaha te gek! Inderdaad een goed idee!![]()
jeff zei:de kwaliteit van de banden is uitstekend, ik kon er wel 5 minuten mee rijden voordat ze op waren, kan tamiya nog wat van leren(of was het nou andersom?)
http://www.bouw-je-eigen-bmw.nl/presentatie.pdf zei:Fijnafstemming vooruit/achteruit
bennieboy90 zei:kun je ook losse delen halen >ja en zo waar ? of moet je bestellen.
Dikkie zei:Wacht tot zoveel mogelijk delen uit zijn, en koop dan de delen waar de motor inzit losbespaart je een hoop!
Truster zei:Dikkie zei:Wacht tot zoveel mogelijk delen uit zijn, en koop dan de delen waar de motor inzit losbespaart je een hoop!
En kan jij mij de motorkwaliteit dan even melden? Ik denk niet dat er egt veel power uit een budget 2,11cc kan komen.