Bouw je eigen BMW

de kwaliteit van de banden is uitstekend, ik kon er wel 5 minuten mee rijden voordat ze op waren, kan tamiya nog wat van leren :D (of was het nou andersom?)

ze kennen het verschil niet eens tussen een zender en een servo

2 zenders 3kg/cm 0,19 sec 60 graden

hmmzzz zie het al gebeuren ze zetten hun zender als stuur en gaan stuuren met hun servo's :lol:

http://www.bouw-je-eigen-bmw.nl/presentatie.pdf

materiaal stoot vast lexaan :? stoot vast??? dus ik kan hem verbouwen met stoten oke ik wil een 2cm lager bmw oww w8 ff sla wel ff je dak 2cm lager :S

stootbuffer van flexibel kunststof?? :S

en die gasten willen dit promoten whahahaha ze weten niet eens wat een zender is laat staan dat ze een auto kunnen bouwen :S

Blijkbaar kan deze auto ook nog eens achteruit!!
Kijk maar eens onder de zender

http://www.bouw-je-eigen-bmw.nl/presentatie.pdf zei:
Fijnafstemming vooruit/achteruit

kun je ook losse delen halen >ja en zo waar ? of moet je bestellen.

waarschijnlijk krijgen ze klachten van mensen die die auto kopen dat ze geen ontvang kristal in de servo krijgen zoals aangegeven staat in de handleiding :)

bennieboy90 zei:
kun je ook losse delen halen >ja en zo waar ? of moet je bestellen.

volgens mij kan je op de site gewoon het tijdschrift met het bijbehorende onderdeel kopen. wel nadat dat deel is uitgebracht denk ik

Daar gaan we weer.... nee die motor koop je niet voor een tientje... daar is destijds bij de Nitro Racer ook al over gediscussieerd...

Wacht tot zoveel mogelijk delen uit zijn, en koop dan de delen waar de motor inzit los ;) bespaart je een hoop!

ik ga denk 4x keer de 1ste kopen.....velgen ga ik dan houden en dan leg ik er betere banden om............eerst dan die banden ''oprijden'' die er bij zitten......
ligt hij nu in de winkel!?

hij ligt nu in de winkel zag hem bij de bruna liggen. waren er al aardig wat verkocht geloof ik, veel plezier met je 4 DVD's :P

Dikkie zei:
Wacht tot zoveel mogelijk delen uit zijn, en koop dan de delen waar de motor inzit los ;) bespaart je een hoop!

En kan jij mij de motorkwaliteit dan even melden? Ik denk niet dat er egt veel power uit een budget 2,11cc kan komen.

Truster zei:
Dikkie zei:

En kan jij mij de motorkwaliteit dan even melden? Ik denk niet dat er egt veel power uit een budget 2,11cc kan komen.

Geen idee wat er allemaal uitkomt, ook het motortype zegt me helemaal niets want ik ben niet uit die wereld, ik hou meer van varend materieel ;)

Maar anyway mijn manier is goedkoper dan abboneren op die hele - sorry dat ik het zeg - TROEP. Autotje in het geheel is volgens mij die 900 euri's niet waard, laat staan de helft ervan! :lol:

Back