J
jpderuiter
Guest
Hallo allemaal,
ik heb de Lafayette van Engel besteld en na wat strubbelingen heb ik hem gister gekregen.
(de bezorger was vergeten een briefje in mn brievenbus te doen dat het pakket bij mensen een paar huizen verderop was bezorgd. Je schrikt zo als bij de tracking staat dat hij bezorgd is en er voor getekend is, zonder dat je er iets vanaf weet ;-)
Tot nu toe een goed contact gehad met Engel.
Had wat vraagjes voor de koop, en ook met de perikelen van het bezorgen reageerden ze snel en goed.
Dus ik ben gisteren gelijk maar aan de slag gegaan.
De bajonetsluitingen passen al, ben nu met de toren bezig.
Ik ben al aardig op weg geholpen door Jos, maar ik heb toch al een vraagje, en het lijkt me een beetje irritant om elke keer een PB naar Jos of Jan Huizinga te sturen, dus heb ik maar een nieuwe topic gestart.
In de handleiding staat dat het verstandig om het gedeelte onder de raketbult voor het lijmen te spuiten.
Lijkt me eigenlijk wel logisch, anders zie je van die witte vlekken door de gaten in de raketbult.
Maar dan moet ik al na gaan denken over kleuren schema's enzo...
Zijn alle boten van het type Lafayette hetzelfde qua kleur?
Ik zit er over te denken om de mijne SSBN628 USS TECUMSEH te dopen.
En welke soort verf kan ik het beste gebruiken?
Groeten, Jan Pieter
ik heb de Lafayette van Engel besteld en na wat strubbelingen heb ik hem gister gekregen.
(de bezorger was vergeten een briefje in mn brievenbus te doen dat het pakket bij mensen een paar huizen verderop was bezorgd. Je schrikt zo als bij de tracking staat dat hij bezorgd is en er voor getekend is, zonder dat je er iets vanaf weet ;-)
Tot nu toe een goed contact gehad met Engel.
Had wat vraagjes voor de koop, en ook met de perikelen van het bezorgen reageerden ze snel en goed.
Dus ik ben gisteren gelijk maar aan de slag gegaan.
De bajonetsluitingen passen al, ben nu met de toren bezig.
Ik ben al aardig op weg geholpen door Jos, maar ik heb toch al een vraagje, en het lijkt me een beetje irritant om elke keer een PB naar Jos of Jan Huizinga te sturen, dus heb ik maar een nieuwe topic gestart.
In de handleiding staat dat het verstandig om het gedeelte onder de raketbult voor het lijmen te spuiten.
Lijkt me eigenlijk wel logisch, anders zie je van die witte vlekken door de gaten in de raketbult.
Maar dan moet ik al na gaan denken over kleuren schema's enzo...
Zijn alle boten van het type Lafayette hetzelfde qua kleur?
Ik zit er over te denken om de mijne SSBN628 USS TECUMSEH te dopen.
En welke soort verf kan ik het beste gebruiken?
Groeten, Jan Pieter