0020
Hallo allemaal,
Even weer een update van de MB Actros :
De afbouw van de MB Actros looopt zo beetje op het einde, de MB ACtros is nu bijna gereed op een paar kleine details en aanpassingen na !
Hier staat de MB Actros op z'n hokje, z'n slaapplaatsje, maar ook wordt de MB Actros in deze Transportkist vervoerd naar de rij-demo's.
Navigatiesysteem (TomTom), mobiele autotelefoon (Nokia) en het dashboard gemonteerd.
(zie de bedrading, lijkt niet erg mooi !)
Het lelijke Wedico 3 spaaks stuur vervangen door een origineel MB stuur.
Zie de zelfgemaakte motor-tunnel met versnellingspook, hierdoor is de bedading geheel weggewerkt, lijkt mooier vind ik zelf.
De motor-tunnel is gemaakt van messing en mat zwart gespoten.
De ontvangst-antenne verplaatst vanaf het dak naar achter de cabine.
De antenne staat ten eerste mooier achter de cabine, maar nu kan ik onder elk viaduct, brug en tankstations door, zonder dat ik met de antenne in de problemen kom.
Zelfgemaakte kentekenplaat gemonteerd, zelf gemaakte achtermarkeringsborden gemonteerd.
Zelf gemaakt Merdeces Benz bord gemonteerd.
Spoorverbreders gemonteerd om de aandrijfassen. omdat om de 3 stuurassen brede banden en velgen zitten.
Helaas had ik geen verchroomde boutjes voor de wielnaven van de aandrijfassen, moet eigenlijk nog een keertje vervangen worden voor verchroomde boutjes.
Wielmoerringen gedraaid en gaten voor de wielbouten en moeren gefraisd en gemonteerd.
Deafdekdoppen van de 3 gestuurde voorassen heb ik gemaakt van aluminium 6 kant en aan de bovenkant iets rond gedraaid, ik vind dit achteraf niet erg mooi, worden nog vervangen door andere afdekdoppen.
Wordt vervolgd.