---
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
montschipu heb dielader assen compleet dubbellucht
gr hans
0023
Meestal zie je een vrachtauto niet aan de onderkant !!
.
hoi piet
mooie fotoos,heb ook deze opgeslagen zoals alle fotoos van u/je,
komt er ook een bouwverslag van je 6 asser low budget dieplader??
die zal niet uit messing gemaakt worden zeker,maar alu,
die banden van lego,als dat het oude type word bedoeld die hebben een blokprofiel,
de nieuwe hebben geloof ik een heel mooi profiel,maar ben er al een tijdje uit de lego,maar er zal op t net wel wat te vinden zijn,
en dennis bosman die bouwd trucks 1:15 en dat is echt ongelovelijk echt en ook diepladers,hij was natuurlijk ook in bemmel,
moet u maar eens zoeken bij lego of dennis bosman,
heel aardige jongen is ook op tv bij de leeuw geweest met zn modellen en nooteboom kent hem ook,
mvg markioo
0016
Hallo allemaal,
Even weer een update van de MB Actros :
![]()
De spatborden in de blanke kunststof primer gezet, want anders hecht de zwarte matte verf niet op de spatborden.
Een beetje vreemd van Wedico, als je spatborden koopt voor dubbele achterassen voor een MB Actros, dan zijn ze van grijze kunststof gemaakt, als je spatborden koopt voor een enkele achteras voor een MB Actros, dan zijn de spatborden van zwarte kunststof gemaakt !!!
Dus de spatborden allemaal maar mat zwart gespoten.
(zie straks foto's van de zwarte spatborden las de MB Actros afgebouwd wordt)
![]()
Alle onderdelen in de grijze half-glanzende lak gezet, men noemt dit ei-glans ???
Bewust geen glanslak gebruikt, want dan gaat het geheel zo glimmen, dat vind ik zelf niet mooi !!
![]()
![]()
Wordt vervolgd.
die ei-glans half-glanzende grijze lak, welk merk is dat? en heeft u daar eventueel een kleurnummer van
bij voorbaat dank
hallo allemaal
haha ei-grijs,
ik ben kleurenblind,maar een ei is van buiten wit en van binnen wit/geel,
maar dit mat grijs gebruik ik ook voor mn modellen en het kunstof spuit ik dan met grijs verf voor opel-bumpers en die verf komt bij de opel dealer vandaan en is speciaal voor de kunstof bumpers en zo te gebruiken zonder primer op kunstof,
er is zwart en antraciet en grijs mat leverbaar bij de opel,
maar het chassis van alu chassis gebruikte ik de originele verf van de volvo dealer voor mn volvo en van de daf dealer voor de daf 95 moeijes die ook gebouwd heb,
maar de rest spuit ik met motip verf en dan met de speciale spuitkopjes die je erbij moet vragen,dat geeft een vlakke spuitstraal ipv een ronde,
dus net als wat de echte prof spuiter gebruikt,
ik wil niks anders meer,maar ik ben ook maar een amateur,5 jaar bij autoschade bedrijf overal met mn neus tussen/bovenop gezeten,
dus als tip,
sorry piet voor mn tussendoor verhaal,
en de volvo fl6 cabine ga ik zelf toch weer proberen te maken van forex pvc plaat,tekenen,knippen en plakken zal ik maar zeggen,hahaha
mvg markioo