Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo bedoelde ik sander.
![]()
dan heb je alleen kans dat je servo meer naar de midden moet plaatsen zo dat je bij je band vrijloop. En dan kan je met een langere servo arm werken zo dat je je stuur uitslag kan bepalen. En wat cor zegt ove as omdraaien zit wat in is denk ik alleen niet noodzakelijk maar dat zou je even moeten uit puzzelen
Alwin, Als je daarmee bedoelt, dat de arm op de servo parallel moet staan aan de arm op de fusee, dan ben ik het niet helemaal met je eens: de hoekverdraaiing van het wiel naar de ene kant is namelijk niet gelijk aan de hoekverdraaiing naar de andere kant, en daarom moeten die 2 hevels dus niet parallel staan; ik heb daar nog wel een plaatje van:met deze methode is je stuur uitslag nooit gelijk aan beide kanten. Altijd zorgen dat de hevel in lijn staat met de fusee.
Een normale combie op schaal mag ongeveer 1,15 meter lang zijn@.................. Ik vind de trailer eigenlijk wel klein ogen. Dus misschien ga ik hem langer maken. En als ik dat dan toch doe.....![]()