bouw reddingsboot

stock-photo-offshore-lifeboat-entrance-24837790.jpg

mogelijk ook nog bruikbare plaatjes

Beetje creatief zijn met google-afbeeldingen en dan zoeken op termen als "lifeboat entrance", als deur en reddingboot je niets oplevert.
Die video kende ik al en kon ik dus zo plaatsen.

succes met de bouw.

veiligheid?

Hoi,
Mooie details van de deuren en een mooi filmpje.
Heb wel een vraag:
Hoe vaak worden in het fragment van #60 de veiligheidsvoorschriften "vergeten"?

Laatst bewerkt:
HAHA Max, ik verbaasde me er ook al over.
De poster schreef dat dit de eerste test was. . . .
(dan mag zeker alles)

Beetje sukkel is het wel daar boven, heeft hij zo'n klimgordel aan zit ie nergens aan vast.
Lang leve IHC.

Probeer eens montagekit. Dit mag gewoon van het huismerk van de bouwmarkt zijn. Lijmt super en is makkelijk mee te werken.

Jesse

Volgens mij lost Oase niet zo heel snel op, dus waarschijnlijk ga je het ook gewoon redden met hout- of huistuinkeukenhobbylijm. Probeer even een drupje uit op een stukje oase, zou ik zeggen.
@Baggeraar: Geinig filmpje. Maar wat ik me nou afvroeg: Leuk, zo'n lifeboat... Maar als er iemand de kabel moet doorjassen is er dus ook iemand die achterblijft. HUH?!?
Maarja, aangezien dit een test was, ga ik er maar even van uit dat ze die kabel/band hadden gemonteerd omdat ze niet ín de boot konden/mochten zitten om de quick releases te bedienen...?

ik heb een beetje een stomme fout gemaakt ik heb me toch misrekend 5cm,daar maak ik me niet zo druk om maar je ziet het wel ik heb geen zin om nu weer te gaan slopen dus ik bouw hem wel af waarschijnlijk komt het doordat ik ben vergeten de dikte van de spantjes mee te rekenen

Zulke dingen hoef je niet te vertellen hoor.
Als je er de volgende keer maar rekening mee houdt.
Schip is wel breed genoeg, maar te lang neem ik aan? Pech.

ik ben vandaag vrij dus ik heb weer wat tijd ik ben nu veel aan het schuren/plamuren
even een vraagje hoe nouw komt dat plamuren?

even een vraagje hoe nouw komt dat plamuren?

Tja, dat is een kwestie van een beetje uitproberen. Wat je er teveel opdoet moet je later weer wegschuren. Als je er te weinig op doet moet je nog een keer op herhaling. Gewoon maar eens zelf ervaring opdoen is het beste denk ik.

Groet,

Ad Bakker

ja idd het het is gelukt ik moet alleen nog een hoogte verschil over bruggen
maar dat doe ik vanavond op de club wel

Back