bouw:ryan XN-211 Spirit of St. Louis

Hey jasper
Het begint al aardig op te schieten is het niet ik zal dit draadje blijven volgen,ben benieuwd naar het eind resultaat.

Hey jasper
Het begint al aardig op te schieten is het niet ik zal dit draadje blijven volgen,ben benieuwd naar het eind resultaat.

Hoi Erick,

Ja het schiet nu mooi op.Vleugels van deze kist zijn niet moeilijk je kunt ze vergelijken met een piper cub,recht toe recht aan.

Jasper

Mooi hoor!
En de enorme tankruimte voor de cockpit is natuurlijk prachtig te gebruiken voor de onzichtbare inbouw van alle apparatuur.
Super gaaf!

hallo bouwers en vliegers,

De beide vleugelhelften zijn klaar,ben nu bezig met de beide ailerons.
Deze week folie bestellen bij Dennis v/d Tooren.
Stuts zijn ook in aanbouw.
Al met al nog zo'n twee a drie weekies werk en dan is de kist klaar.
7 nov. a.s. heeft vliegveld Hoogeveen een opendag,daarbij zijn wij van m.v.c.''PHOENIX'' ook uitgenodigd om een paar modellen uit te stallen in een hangar.
Dan moet de ''spirit" klaar zijn.

Mvg Jasper

full
1 vleugel helft klaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
met een woordt moooi . en waneer is de maiden ongeveer?

de bedoeling is dat de kist op 7nov.klaar is voor de bedrijven opendag in Hoogeveen.
het vliegveld bij ons in Hoogeveen doet ook mee en hebben ons gevraagd om een paar (schaal)modellen beschikbaar te stellen voor een static show in een van de hangars van hun.
De maiden zal dit jaar nog gebeuren en zal wederom te bewonderen zijn op youtube mits de weersgoden het niet laten afweten.

Gr Jasper

Heb je zwarte letters / cijfers gemaakt / gebruikt?

Als ze er al definitief opzitten; mooi laten zitten.

Een volgende keer kun je beter donkergrijs / antraciet nemen, heb ik geleerd van Dick van Mourick.

(Het zit er wel superstrak op, dat dan weer wel! :p )

jan.

Heb je zwarte letters / cijfers gemaakt / gebruikt?

Als ze er al definitief opzitten; mooi laten zitten.

Een volgende keer kun je beter donkergrijs / antraciet nemen, heb ik geleerd van Dick van Mourick.

(Het zit er wel superstrak op, dat dan weer wel! :p )

jan.

Alles afgeplakt en geschilderd met revell zijdemat zwart.

Gr jasper

Back