Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ja pinkers zijn richtingaanwijzers
maar ik denk dat ik weet wat hij bedoelt hij wil ze laten werken voor de bocht die hij gaat nemen dus een meter voor de bocht ofzo de pinker opzetten en niet dat als je de bocht aan het nemen bent dat de pinker gaat
groetjes
Ik heb nog enkele vraagjes.
1) Ik ga mijn truck vastzetten in 1ste versnelling en dan ken ik de servo eruithalen. Maar nu is mijn vraag kan ik deze servo dan niet gebruiken als koppelservo voor mijn schotel? Dat ik dan in plaats van te schakelen met mijn linkse hendel dat ik dan de trailer kan aan en afkoppelen. Of is dit niet mogelijk?
Dat is mogelijk met de standaard servo.
2) Is er iemand die mij kan uitleggen hoe ik vanop mijn zender mijn lichten kan bedienen? Ik krijg dit niet gevonden.
De trim van de hendel waarmee je je functies bedient helemaal naar beneden doen en dan de stick naar beneden doen en dan gaan je lichten aan(omhoog is toeter constant)
3) Ik krijg geen geluid meer bij mijn richtingsaanwijzers:???: Heb al een paar keer de MFU terug ingesteld zoals in het boekje staat maar dat helpt niet. Weet iemand misschien wat ik moet doen?
Hier kan ik je helaas niet mee helpen
Alvast bedankt.
voor dat aan en afkoppelen zou ik een ander kanaal nemen,je zit met de mfu en dan gaat het geluid niet meer juist zijn als je aan en afkoppelt,dan krijg je het schakel geluid te horen,praktisch kan dit natuurlijk wel...