Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
hallo
ik ben pieter 13jr
wie weet of er op een RC 1/14 Scania R470 Highline een kraan op past en hoe je een kraan kan maken of waar je die kan kopen?? ik wil zelf een scania met kraan maken liefst een trekker
hallo
ik ben pieter 13jr
wie weet of er op een RC 1/14 Scania R470 Highline een kraan op past en hoe je een kraan kan maken of waar je die kan kopen?? ik wil zelf een scania met kraan maken liefst een trekker
Hallo Pieter,
Een hydraulische laadkraan kopen ???
Leimbach verkoopt deze laadkranen, maar ............. de prijs !!!!!
Houtlaadkraan : 2650,00 Euro
Laadkraan opklapbaar : 1365,00 Euro
Kijk maar even op deonderstaande site :
www.leimbach-modellbau.de
@Chris Cross: Hoe bedoel je de lampjes veranderd? Dit zijn de lampjes die ze mij in de winkel gegeven hebben.
dat is lekker
je betaal een godsvermogen voor die beugels en dan zitten er geen eens lampies bij!!!!
dat slaat tog ook nergens op!!!
maar bedankt voor de info
dat is lekker
je betaal een godsvermogen voor die beugels en dan zitten er geen eens lampies bij!!!!
dat slaat tog ook nergens op!!!
maar bedankt voor de info
ziet er al goed uit he
dan kan ik deze eens aan het werk zien in aalst
ik kom zondag eens kijken
tja, en het strafste vanal vindt ik dan nog dat ze dat niet gezegd hebben tegen mij in de winkel.
Ze hebben zelfs niet gevraagd aan mij of ik die er in wou.
Was al buiten met de beugels toen ik het opmerkte.
Maar zo is het met de carons kieptrailer ook naar het schijnt.
Als je deze wil laten kiepen zonder dat je dat zelf met de hand moet doen dan moet je zowel de trailer als het kiepmechanisme kopen.
Dat zit er ook niet standaard bij heb ik me laten vertellen.
Dan vindt ik dit nog wel meevallen, kan je er eender welke kleur van ledjes/lampjes in stoppen.