Bouw Tamiya Scania R500 V8 met vlakke trailer

Om iedereen en mezelf een idee te geven hoe mijn truck er zal gaan uitzien:
scaniarseriehighline3he9.png

Misschien dat er nog spatlappen voor de voorste wielen komen met daarop Scania, maar dat zie ik dan nogwel.

En om een idee te hebben van de lichten:
scaniarseriehighline3bywo4.png

En dit is een ideetje hoe de combinatie zou kunnen worden. Hoe de lichtjes op de trailer gaan komen weet ik ook nog niet juist dus heb maar even 2 idee'tjes uitgewerkt.
scaniakoelopleggerin5.png

En dan even voor het plezier:
animation6wh5.gif

Meningen?
En natuurlijk mag je late weten welke van de 2 trailers jij verkiest. Die met zowel boven als onder lichtjes of die met enkel onder lichtjes.

Ja ik weet het:p
klinkt raar maar ik vindt het eerste model van de FH niet zo mooi om eerlijk te zijn.
maar ssssst niet verder vertellen he;)
Maar de volgende truck (wanneer deze ook mag komen) wordt toch een Volvo denk ik hoor:D

Ik zal het niet verder vertellen hoor, dit blijft ons geheimpje !!! :cool:

zowel onder als boven!!!! Alleen onder zie je volgens mij niet eens.....

Mooie kleustelling voor de truck btw!! sjiek.

Sjon

zowel onder als boven!!!! Alleen onder zie je volgens mij niet eens.....

Mooie kleustelling voor de truck btw!! sjiek.

Sjon

Bedankt, deze kleurstelling bestaat in het echt ook ongeveer.

Heb me even bezig gehouden met de de andere tekening ook int het donker te zette en dit is het resultaat:
scaniakoelopleggerbynignf9.png

Als ik het zo bekijk denk ik dat het mooier is om zowel boven als onder te nemen.
Wat denken jullie?

Je hebt in Nederland diverse clubs:
MBVP, modeltruckers, asfaltrockers. Meeste hebben een eigen baan die ze uitleggen bij shows.
Sjon

Bedankt, deze kleurstelling bestaat in het echt ook ongeveer.

Heb me even bezig gehouden met de de andere tekening ook int het donker te zette en dit is het resultaat:
scaniakoelopleggerbynignf9.png

Als ik het zo bekijk denk ik dat het mooier is om zowel boven als onder te nemen.
Wat denken jullie?

7 lampjes/refectoren aan de onderkant is meestal standaard, maar aan de bovenkant lampjes mogen aan de zijkant wettelijk niet !!!

OVMV

Waar rijden jullie eigenlijk met jullie truck? Ikzelf ken maar enkele clubs in Belgie.

Beste Niels,

er is nu terug een club in opstart te Aalst.
Indien je wil kan je eens komen kijken.
Elke eerste en derde zondag van de maand in de voormiddag.
Er zijn hier nog enkele leden op het forum.
Zoals MichaelV8 & Wedifreak.

VG

Geert

7 lampjes/refectoren aan de onderkant is meestal standaard, maar aan de bovenkant lampjes mogen aan de zijkant wettelijk niet !!!

Zolang er niemand een flikkenauto heeft en mij kan pakken is er geen probleem he:mrgreen:
en als dat toch is zorg ik er wel voor dat ik die van vanboven ff afzet tot hij voorbij gereden is:p

ja zo hadden wij op onze baan op een beurs een politie auto staan met flitscamera :-D
had 1 keer de auto geramd met de truck was maar lichtjes :-D:-D

Hoi medeforumleden,

eindelijk, eindelijk was er iets binnen
mijn lichtenbaren zijn al binnen en heb deze dan ook gaan afhalen daarstraks
samen met een schakelunit ervoor en 2 lampjes de andere 6 is voor volgende keer
hopelijk binnen 2 weken samen met de MFU en de trailer
Deze zijn nog altijd niet binnen omdat de bestelling van hun invoerder tegen gehouden is door de douane. Zeiden ze he

Maar goed hier de lichtbeugels:

Onder:
stp82807l.jpg

Boven:
stp82803.jpg

Controlerunit met memory:
stp82801.jpg

Lichtjes:
stp82805.jpg

Zo dat was het weer even.
Hopelijk krijg ik ze goed gemonteerd.
Weet iemand trouwens hoe ik ze het beste kan monteren?
Bedoel dan de gaatjes juist aftekenen en boren zodat alles recht en in het midden hangt.

Back