Bouwverslag Bouw van de DJI F450 met GPS

geen idee. van Klucky_13 krijg ik een plaatje dat past in 1 van de 2 grootste boringen. En dan word ie daar op vastgemaakt. :)

Op google staan alle GPS'en vast inderdaad op de manier zoals jij net zei. Maar ik snap wat Kenny voor je aan het maken is. Ik wil het eerst wel eens bij jou zien, wie weet neem ik het dan later ook nog wel. Voor nu ga ik dan nog maar even niet boren, en zet ik hem op de 'traditionele' manier vast

Ik wil de gps zo ver mogelijk van metaal af.
Vandaar dat hij bij mij aan de voorkant zit en de antenne van de x8r aan de achterkant.

Ver uit elkaar.

Toen we wisten hoe de update gedaan moeta worden was het een eitje.
Onze fout was dat je de zender moet starten terwijl je de 2 kleine schuifjes onder de sticks naar het midden houd.

Doe je dat niet ziet de pc de zender niet

Op google staan alle GPS'en vast inderdaad op de manier zoals jij net zei. Maar ik snap wat Kenny voor je aan het maken is. Ik wil het eerst wel eens bij jou zien, wie weet neem ik het dan later ook nog wel. Voor nu ga ik dan nog maar even niet boren, en zet ik hem op de 'traditionele' manier vast

Ja ik weet wel nog niet waar k dan met men batterij heen moet ;)

Zender is bijna leeg, wil ik hem opladen.... ziet er geen EU stekker aan xd Dus dat word weer even solderen!

EDIT: ik haal wel een blokje war van engels naar nl gaat, want volgens mij is het een adapter, en wil niet een verkeerd voltage in me zender knallen

Zender is bijna leeg, wil ik hem opladen.... ziet er geen EU stekker aan xd Dus dat word weer even solderen!

EDIT: ik haal wel een blokje war van engels naar nl gaat, want volgens mij is het een adapter, en wil niet een verkeerd voltage in me zender knallen

raar.
heb je hem net als ik bij T9 vandaan?
ik kreeg gewoon een eu stekker.

letop.
ik kwam er net achter dat de zender snel leeg was omdat de accu gecalibreerd moet worden.
dwz, multimeter erop en de daadwerkelijke waarde in het calibratiescherm invoeren.

raar.
heb je hem net als ik bij T9 vandaan?
ik kreeg gewoon een eu stekker.

letop.
ik kwam er net achter dat de zender snel leeg was omdat de accu gecalibreerd moet worden.
dwz, multimeter erop en de daadwerkelijke waarde in het calibratiescherm invoeren.

ja inderdaad raar, ik heb hem ook bij T9 vandaan. Ik zal ff naar de waardes kijken

Zijn er mensen hier die mij misschien zouden willen assisteren bij het instellen van de Assist Software : Nazam v2 ? Ik kom er maar niet uit.

Dag Marc, inmiddels is mijn F450 al in de lucht geweest ;) de assistant software moet je gewoon heel op je gemak door gaan en alles goed lezen dan komt het vanzelf goed! ;)

Dag Marc, inmiddels is mijn F450 al in de lucht geweest ;) de assistant software moet je gewoon heel op je gemak door gaan en alles goed lezen dan komt het vanzelf goed! ;)

Netjes hoor, doe je snel. Herman is mij aan het helpen met de Naza software in te stellen. Maar er zijn een aantal probleempjes.... Throttle werkt niet, gewoon helemaal niks doet die. En ik heb nog geen manual mode, maar dat moet er nog ingezet dus worden. Ff uitvogelen hoe dat dat moet.

vreemd mss is het model dat we er in geladen hebben toch niet volledig in orde? Ik denk dat ik ook maar die zender koop lijkt mij wel wat te kunnen voor dat geld!

Ik heb al gereageerd.

Vermoedelijk verkeerd gebonden.
Binden voor sbus doe je met een jumper op poort 1/2 en een jumper op poort 3/4
En dan moet je nog de juiste gebruiken dus ff in de handleiding kijken welke je moet doorverbinden.
Dan binden
Daarna uit
Jumpers eraf
En dan zou het moeten werken.
Bij mij wel in elk geval.

Ik moest alleen wat waars veranderen in de zender omdat de schakelaars niet exact op manual kwam. En daar heeft marc ook last van

vreemd mss is het model dat we er in geladen hebben toch niet volledig in orde? Ik denk dat ik ook maar die zender koop lijkt mij wel wat te kunnen voor dat geld!

Met 1 lullig drraadje werkt mijn volledige besturing.
Ik kan veranderen van gps naar atti en manual.
Ioc kan ik instellen
Failsave staat aan.

En poort 1/8 zijn gewoon leeg voor andere zaken zoals led verlichting gimball enz

Het koste wat moeite, maar dan heb je ook wat.
Nu marc nog

Ik snap niet waarom het bij jou perfect werkt en bij Marc niet? Exact het zelfde werd geladen op zijn zender?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap niet waarom het bij jou perfect werkt en bij Marc niet? Exact het zelfde werd geladen op zijn zender?!

Dat is mij ook een raadsel.
Trouwens, alleen de throttle werkt niet terwijl op de zender deze het wel deed.
Vandaar het opnieuw en juist binden,

Maar vandaag zit het er bij mij niet in, zware griep opgelopen

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is mij ook een raadsel.
Trouwens, alleen de throttle werkt niet terwijl op de zender deze het wel deed.
Vandaar het opnieuw en juist binden,

Maar vandaag zit het er bij mij niet in, zware griep opgelopen

Ik moest hier aan denken vandaag! Ik kreeg vandaag geen beweging meer uit mijn quad! Geen idee wat ik mis deed! Heeft de zender toevallig een "throttle hold" switch?

Dat zouden we moeten vragen is de frskytopic.

Ik weet wel dat ook ik problemen met de throttle gehad heb.

Het enige verschil is dat marc geen enkele beweging zag als hij de throttle bewoog.
Helemaal stil.

En op de zender zie je wel de sticks bewegen.
Dus de signalen komen niet binnen bij de ontvanger vermoed ik.

Het enigste wat ik bij de Naza heb gehad zijn die oranje/rood/bruin kabeltjes, die je in de naza en de ontvanger kan doen.

Tevens vraag ik mij af hoe het met het opladen van de zender zit ? Ik heb de zender haast een hele dag aan de lader gehangen, en toen ik hem er af haalde, was de led groen, en deze knipperde niet. Maar toch blijf de zender zeggen : 'Transmitter battery low ' en dan piept hij en trilt ie er ook nog bij. Er zit 8,3v in volgens zender.

Het enigste wat ik bij de Naza heb gehad zijn die oranje/rood/bruin kabeltjes, die je in de naza en de ontvanger kan doen.

Tevens vraag ik mij af hoe het met het opladen van de zender zit ? Ik heb de zender haast een hele dag aan de lader gehangen, en toen ik hem er af haalde, was de led groen, en deze knipperde niet. Maar toch blijf de zender zeggen : 'Transmitter battery low ' en dan piept hij en trilt ie er ook nog bij. Er zit 8,3v in volgens zender.

Deze moet je kalibreren! Je moet met een multimeter je batterij meten en deze waarde dan ingeven op je zender! Herman heeft hier ook problemen met gehad dacht ik. hoe zit het met de throttle inmiddels?

Deze moet je kalibreren! Je moet met een multimeter je batterij meten en deze waarde dan ingeven op je zender! Herman heeft hier ook problemen met gehad dacht ik. hoe zit het met de throttle inmiddels?

Ik heb geprobeerd om hem opnieuw te binden, maar dat lukte me niet. Maar ik denk dat ik het ook grandioos verkeerd doe. Ik zal nu eerst even de waardes meten en die in de zender zetten. Ik word gek van dat gepiep.

Back