Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
er is triplex en fineerhout, altijd triplex nemen, geen fineerhout, heeft hetzelfde uitzicht, maar de laag "hout" tussen de twee heel dunne fineerlagen is rotzooi en breekt gemakkelijk bij het plooien...
Echt super bedankt voor de tips en uitleg.Ik heb hier echt meer dan voldoende aan.Ik ga zometeen gelijk het plastic er af halen en mischien zo nog even naar de praxis.Ik laat het denk op maat zagen bij een houtzagerij allen moet ik nog even zoeken naar een houtzagerij in de buurt van Maassluis maar die zal vast wel ergens zitten.
Bij de Praxis hebben ze waarschijnlijk een zaag in de werkplats, waar het gratis is om je hout te laten zagen. Vraag het heel lief, zeg waarom het gaat gebruikt worden, doe misschien de "cocker ogen" truucje, het zal wel lukken...
En zet je geraamte stevig neer op een plank en blokeer de spanten zodat ze niet kunnen schuiven. Het model heeft best sterke rondingen, dus dat vraagt aardig wat spankracht.
Gebruik de juiste lijm.. (waterdicht)
Verstevig het met MESSING spijkertjes (messing roest niet)
let op de juiste manier van beleggen van je romp.
Vijl je spanten mooi met de ronding mee.
En laat de latjes mooi aansluiten op elkaar..