bouw van de politieboten van colorikits!

Was niet helemaal vol gas. Vond varen en fotograferen nogal lastig te combineren.
Ik denk beide motoren op ongeveer 80%.
Groetjes.............. Bertus.

Vraag: Hebben jullie enig idee hoeveel van deze schepen er nu af zijn, hoeveel er op de helling staan en hoeveel er, bij forumleden, nog in de doos zitten?
Is het misschien een idee om de werkschependag te gebruiken om dan zoveel mogelijk van onze schepen samen te brengen? We kunnen kiezen tussen Rotterdam en Hoogvliet.
Of vinden jullie het toch leuker om een keer naar Maasdam te komen?
Vandaag was het perfect vaarweer. We hoeven dus niet te wachten tot april/mei volgend jaar.
Groetjes................ Bertus.

1 maal op de helling.

Ben niet blij met de uitlijning schroefassen en motorschot en twijfel nog steeds om de kokers eruit te trekken. (Ik ben bang dat ik dan nog meer sloop.)

En ik moet de holling in de onderkant van de opbouw nog afmaken zodat de opbouw vlak op het dek staat.

Hoi Niels,
Bij de originele opstelling met de tussenassen kun je heel wat hoekverdraaiing opvangen. Geeft bij mij geen enkel probleem.
Weest voorzichtig met schuren/vijlen van de rondingen in de opbouw. Vooral aan de voorkant komt wel eens een strookje los. De bekende spuuglijm.
succes............ Bertus.

Mijn RWS24 ligt al een tijdje op de helling wegens projecten tussendoor, wie kent dat niet.
Wel heb ik voor de zomer de hele motor ophanging eruit gesloopt. 600 motoren eruit en 2 bruhsless erin. Voorzichtig geschat moet het komende zomer lukken.

Mijn RWS24 ligt al een tijdje op de helling wegens projecten tussendoor, wie kent dat niet.
Wel heb ik voor de zomer de hele motor ophanging eruit gesloopt. 600 motoren eruit en 2 bruhsless erin. Voorzichtig geschat moet het komende zomer lukken.

Tja ik durf niet eens voorzichtig in te schatten, mijn RWS21, ligt ook te wachten op de afbouw, dekhuis is al opnieuw geproduceerd, moet alleen nog in elkaar gezet worden, maar door priveomstandigheden, en studie, is er nu weinig tijd voor de hobby, gaan we volgend jaar weer aanzwengelen.

Deze stapsteenmalloot is nog niet afgeschreven ;)
btw je had zo'n mooie constructie bedacht voor je 600, toch overgestapt op bruschless, hehehe FOTO's ;)

Laatst bewerkt:
Ach constructie was goed, echter de 600 waren 7,4 Volt, wil ook op 3S kunnen varen.

Goede morgen,
Heeft iemand soms kans gezien stickertjes te maken van: Stan Patrol 1800?
Groetjes......Bertus.

Decalvel voor de computer kopen (betere boekhandel)
Een proefje maken op " gewoon A4" voor de grootte en het type letter; is dat naar tevredenheid printen op decalvel en plakken maar! Zo kan je ook allerlei " Arbostickers", kaarten, en andere opschriften maken.

Politieboot P57

Beste bouwers,

Afgelopen weekend heb ik ook deze politieboot aangeschaft. Via dit forum-item zag ik dat Ruben Bosman een bouwtekening cq elektrisch schema had van dit pakket.
Bij mij zat deze niet in de doos. De leverancier verteldde dat deze er inderdaad NIET bij hoort.

Mijn vraag aan jullie is; wie heeft er dergelijke tekeningen en wil ze delen. Het mooist is het om ze in te scannen, maar een foto zou ook al geweldig zijn.

Bij voorbaat dank.

Hmm, bij mij zitten die er wel bij. Helaas te groot voor mijn scanner.
Zal eens proberen of ik het "kleine" schema in één keer op de scanner krijg.

Is maar 1Mb maar wel grOOt :)
http://i43.tinypic.com/641ijt.jpg

edit: De upload werd automatisch geresized. (nog steeds leesbaar)

Laatst bewerkt:
Decalvel voor de computer kopen (betere boekhandel)
Een proefje maken op " gewoon A4" voor de grootte en het type letter; is dat naar tevredenheid printen op decalvel en plakken maar! Zo kan je ook allerlei " Arbostickers", kaarten, en andere opschriften maken.

Werkt perfect voor niet al te grote stickers / decals. Maar vergeet niet af te lakken met blanke lak ter bescherming!

P57 politieboot

Niels, bedankt. Beter iets dan niets...
Mocht iemand nog aanvullingen hebben, dan zijn ze uiteraard welkom.

P.S.: Heeft iemand nog recente foto's van de P57? Of is er bekend waar deze momenteel ligt?

Hoi allemaal!
Dorp in geweest.....................geen Decalvel! Waar een betere boekhandel? Rotterdam?
Is dit op internet te koop of heeft misschien iemand een vel in de aanbieding?
Weten jullie misschien of de P 59 nog vaart of al weer vervangen is?
Groetjes........Bertus.

Back