Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Controle gehad?Dat bezoek hebben we afgelopen zondag al gehad. Maar die kwamen niet over het water. Grt Rob.
Klopt er waren klachten over geluidsoverlast en de aard van het geluid...![]()
Doet mij denken aan die verzekeringsreklame waar een man tegen een boom reed om een eend te ontwijken.Dag Roel.Je heb helenmaal gelijk over die zwaan. Als de politie dat nou ook snapt hoeven ze niet meer te komen. Zondag met een stel anderen aan het varen,Komt plots een een zwaan uit de lucht vallen (vliegen ) tussen de boten. Waar op -- het beest langzaam( 5-6 m ) er tussen naar de anderen kant stuurden dat ging goed dacht ik. Half uur later POLITIE er is hier een ZWAAN aan gevaren. En toen begon het feest. Drie dagen later politie belt op wat er nu eigenlijk aan de hand was. Weer uit gelegd. De kloe van het verhaal deze damen had niet zo op moeten treden.
Dag Maurice.De Smit Polen is 10 jaar oud. Vaart op 24 V 2 motoren van Crouzet dat zijn motoren van een flessen vulmachinen. De Polen trekt 5,2 kilo. De sleeplier en ankerlier zijn werkend. De romp is van polyester de op bouw van polystyrol. Ik de boot geboud van af de echten werf tekeningen. Grt Rob (zie foto album)
Oei, oei, er komt een zware beslissing aan .... De patrouillevaartuigen van de Marechaussee worden uit de vaart genomen Stichting Marechausseecontact :: Actueel Dat houd in dat Roel's geliefde RV 162 uiterlijk eind 2013 aan de ketting ligt. Ik weet hoeveel waarde Roel aan de schaalgetrouwheid van z'n modellen hecht, dus dat zou wel eens een dilemma op kunnen leveren ....![]()
![]()
![]()
Gelukkig is er altijd Marktplaats :help:
Klopt er waren klachten over geluidsoverlast en de aard van het geluid...![]()
Betekent dit dat Roel zijn dvdtjes vanaf dan thuis moet beluisteren, ipv aan het water?![]()