Bouw van de Yorkshireman (the Model Slipway)

Hoi Arnold,

Dat ziet er al heel netjes uit :thumbsup:.

Let trouwens volgende keer wel op als je je anker binnen haalt, .........want volgens mij zit één van je bemanningsleden met zijn hoofd ergens tussen :wink: .

Groetjes Danny.

das die vent z'n fetish, die kickt op de geur van een nieuwe lier !!!! ;-)

Hoort inmiddels ook al niet meer bij de nieuwe bemanning hóór!
Direct kielhalen!!

Arnold

eeeh ff :offtopic:
Wie heeft t hier over sex???

Arnold

ook een update: De Irishman heeft een klein defect opgelopen; afgelopen weekend wou ik gaan varen, draait 1 schroef niet!!

thuisgekomen de motor eruit, die deed het wel, geprobeerd de schroefas te verwijderen...en deze klemde, naar veel wrikken en wurgen deze eruit kunnen krijgen.......helemaal VERROEST!!!

rara hoe kan dat?

heb dus dezelfde middag een mail naar Model Slipway gestuurd, en deze hebben mij vanmiddag toegezegd dat een set nieuwe onderdelen kosteloos naar me toe komen!!!

Is dat service, of is dat service??

Arnold

Arnold schreef:

heb dus dezelfde middag een mail naar Model Slipway gestuurd, en deze hebben mij vanmiddag toegezegd dat een set nieuwe onderdelen kosteloos naar me toe komen!!!

Is dat service, of is dat service??

Ja, dit is typisch iets voor Mrs White. Haar klanten (en hun tevredenheid) gaan voor alles.

Toen ik m'n Artemis bouwde had ik de bouwbeschrijving + plannen nodig van de Loyal Moderator. Volgens de info die ik kreeg van de modelbouwzaak waar ik steeds m'n spullen koop, ging het weken duren eer ik die plannen kon krijgen.
Eén mailtje naar Model Slipway volstond om de plannen binnen de drie dagen volledig gratis bij mij thuis te krijgen. :D

Groetjes,

Droop

@van gent: hij zat bomvol vet, dat is juist het rare eraan!!

@droop: dit is de 1e boot die ik van hun bouw, maar zeker niet de laatste.....zo'n klantvriendelijkheid heb ik tot nu toe niet gezien bij modelbouw fabrikanten!

Arnold

Mijn soundmodule werkt weer
voeding van de ontvanger was leeg
maar denk dat hij op 12 volt toch wat meer geluid geef
maar een eider bedankt voor de tips en goeder raad die ik heb gekregen

ok,ok,ok, het heeft een poosje geduurd, maar toch zijn er weer een paar vorderingen te melden, de mast is inmiddels (bijna) klaar, verlichting zit erop, in het schip ben ik bezig met de stroomvoorziening,beetje fatsoenlijk alle draadjes wegwerken.
Een plaatje gemaakt met de schakelaars,zekeringen etc.

Ook was ik vanmiddag in een winkel met allerlei kerstspulletje, daar zag ik 20 lampjes op 3 penlite batterijen, deze meegenomen en geplaats.....deze is nu officieel bevorderd tot kujuitlicht!
afb11513.jpg

afb11514.jpg

afb11515.jpg

afb11516.jpg

afb11517.jpg

Arnold

Het ziet er goed uit bombarst. De lampjes zijn ook mooi op de boot geplaats. Ziet er keurig uit.

gr. kelvin

Ja, netjes! En die kerstkaarten: ik denk dat ik volgende week ook maar eens op zoek ga naar dat soort spul. Een maand geleden van een collega een 'kerstman' gekregen: zo'n tuimelpoppetje. chipje erin, 2 penlights, en knal tegen z'n kop, zodat hij tuimelt, en: "HAHAHAHA...HAHAHAHA..."
Ideaal natuurlijk voor de modelscheepsbouw! De bikkel van een kapitein: hoe hoger de golven, hoe vaker hij lacht!
:lol:

Wéér een beetje verder, het zijn in dit eindstadium de kleine dingetjes die erbij komen/veranderen!

Hieronder een aantal foto's!
afb13182.jpg

afb13183.jpg

afb13184.jpg

afb13185.jpg

afb13186.jpg

Arnold

En ik heb me gisteravond nog een beetje verveeld.......Dus maar met een beetje restmateriaal een loopplank in elkaar geknutseld!!
Kan de bemanning tenminste fatsoenlijk aan land komen!
afb13221.jpg

Arnold

Back