Die glaswikkel kreeg ik altijd strak... tot onzichtbaar. Zit ook op Cloud Dancer en op Sultan.
Ik schrijf er nu niets meer over. Haha...
Ik heb van die clip-kurkvloerdelen over... echter super vlak waren die ook niet...
Wel is mijn bouwtafeltje recht... dus met wat loden gewichten toch vlak...maar wel met rechte alu liniaal nagekeken...
Zachtboard wil ook... bestaat dat eigenlijk nog?
Het RE verhaal. Geen vermogen extra! Alleen stroomlijn voordeel. Een Webra RE is er speciaal op gebouwd. Een MVVS waar je de cilinder van kan draaien als ie nog nieuw is heeft zelfs iets minder vermogen, maar voordeel van stroomlijninbouw.
Een Cosmo is zij gepijpt! Je krijgt dus te maken met zware inbouwaanpassingen bij RE.
Een reso aan zij, of onderlangs.
Hier KAOS dan met onderlangs configuratie... met lange bocht... Een van de laatste Hatori's af fabriek. #606 direct uit Japan.
En een verkenning... nog niet definitief besloten...
Hier een Weston UK bocht! Stel dat je een zijuitlaatmotor hebt, en toch een streamline wenst, maakt hij de bocht dusdanig, dat de reso toch kaarsrecht achter de motor komt. Zonder vermogensverlies...
Had daar voorbeelden van, maar heeft nu nieuwe site
Ga geen brandstoffer kopen. Gewoon met de e-versie verder... zoals je van plan was. Heb je mooie cleane kist.