Bouw van stoomtram Backer & Rueb

Geen stoom activiteiten maar een 3D print.
Om straks een mooie achtergrond te hebben voor mijn tram heb ik het front van de remise hier in Elburg, 3D geprint.
Hij is nog niet geheel klaar, de deuren moeten nog ge-airbrusht worden, maar ik vind het prachtig geworden.
20230129_124448 small.jpg

Leuk om zo hobby's te combineren, modelbouw, 3D printen en airbrushen.

Remise A1BB small.jpg

Fijn weekend en de groetjes,

Ruud.

Hm kijk hier al best lang mee misschien ook maar eens een project starten ben in de modelbouw wel een beginneling.
Frees normaal werk van 4000x2500 of langer en dat is best een overstap.
Heb een wobbler gemaakt en een beam engine, ben nu bezig met de otto viertakt van Jan Ridders.
Dus geen stoom maar zie er hier wel meer voorbij komen, dus zal eens wat foto's maken van de huidige stand en dan proberen een te posten.

Laatst bewerkt:
Heb een wobbler gemaakt en een beam engine, ben nu bezig met de otto viertakt van Jan Ridders.
Dus geen stoom maar zie er hier wel meer voorbij komen, dus zal eens wat foto's maken van de huidige stand en dan proberen een te posten.

veel van ons zijn begonnen met de Wobbler. Ik in ieder geval en Ruud ook staat me bij. Hoewel dit formeel een stoomforum is, heb ik hier altijd gepost over de bouw van mijn twee Jan Ridders modellen. De tweetakt motor Debbie en de Viertakt scuderi. En altijd heel veel advies en goede opmerking ontvangen op mijn vele vragen. We maken allemaal gebruik van diverse metaalbewerkingen zoals Draaien, freezen, (hard) solderen e.d. . Ik geloof niet dat iemand hier een probleem heeft als je je Otto viertaktmotor project laat zien. Ik kijk er in ieder geval naar uit.

Jeroen

Back